Avatar billede ngr Praktikant
16. december 2012 - 22:04 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke sende mail gennem min hjemmeside hos UnoEuro

Jeg har oplevet dette problem med flere hjemmesider, som jeg har haft gennem årene:

Når jeg har oprettet nogle mail adresser på min nye hjemmeside, vil jeg gerne kunne sende med disse identiteter gennem Outlook.

Men jeg har brugt en helvedes masse tid på at få det fungere - med et hav af fejlmeldinger, som jeg ikke fatter noget af.

Så nu er mit spørgsmål: Kan det overhovedet lade sig gøre?
Avatar billede amews_aj Nybegynder
16. december 2012 - 22:12 #1
Bestemt kan det lade sig gøre :)
https://www.unoeuro.com/support/faq/2/241/
Avatar billede ngr Praktikant
16. december 2012 - 22:13 #2
Fejlmeldingen går ofte på, at "relay not permitted" - men nogle gange kommer den ikke
Avatar billede amews_aj Nybegynder
16. december 2012 - 22:27 #3
Har du sikret at serverindstillingerne er angivet korrekt? Specielt skal du som udgående huske at skrive asmtp.unoeuro.com på port 587. Der er muligvis fordi du forsøger på port 25 at du får den fejl.
Avatar billede ngr Praktikant
16. december 2012 - 23:31 #4
Jeg har prøvet 587, men der er jo mange andre indstillinger, der kan gå galt.

Men hvad med "relay not permitted"?
Avatar billede ngr Praktikant
16. december 2012 - 23:34 #5
Men når jeg prøver med 587, kommer den med den her:

Log på serveren til indgående post (POP3): E-mail-serveren afviste dit logon med godkendelse af sikker adgangskode (SPA). Kontrollér egenskaberne for kontoen i Kontoindstillinger.
Avatar billede ngr Praktikant
16. december 2012 - 23:40 #6
Nu lykkedes det sgu!!!!!!!!!!!!
1000 tak. Får jeg et svar til points?
Avatar billede amews_aj Nybegynder
16. december 2012 - 23:41 #7
Det har du allerede fået - men du må da gerne få et til :D

Godt du fandt ud af det :)