Avatar billede mrbulleater Nybegynder
14. december 2012 - 23:56 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Skype problem

Når jeg skriver på skype med folk, så sker det tit at deres besked op, som om de er skrevet med tidligere.  Så jeg skal hen og finde deres svar længere oppe i teksten.  det kan se ud som om det er  ½ til 3 timer siden det er sendt, selvom jeg sidder og chatter med dem direkte.  Det er meget svært at skrive med folk, når man ikke kan se hvad de skriver, men skal tilbage i teksten og lede efter det.
Det er mest når jeg laver andre ting imens og skype ikke er aktiv.  Det sker og jeg ikke får beskederne.
Jeg har prøvet at logge på 2 computere og så kan jeg se at nogle beskeder kommer på den ene og ikke på den anden.  Det er også forskellig hvornår de er sendt, fra den ene computer til den anden.
hvad kan der være galt ?

jeg kører windows 7 og skype er version 6.0.0.126
Avatar billede Quvang Nybegynder
15. december 2012 - 00:19 #1
Har der nogensinde været problemer med din computers tid? Kan huske engang hvor min computer havde været en dag bagude(havde rettet  det) og min skype så modtog beskeder en dag tilbage. Altså længere oppe i samtalen ligesom dig.

Så tjek lige din tid på computeren :)
Avatar billede mrbulleater Nybegynder
15. december 2012 - 01:03 #2
nej, det har jeg ikke haft problemer med og det mærkelige er også jeg modtager beskederne forskelligt.  når skype er aktiv, så får jeg beskederne næsten hver gang, de er måske hver 10 ende jeg skal lede eftet, men hopper jeg over i et andet program og ikke er aktiv på skype, så er det nok 9 ud af 10 beskeder som kommer længere tilbage.  nu har jeg prøvet at slette C:\Users\dit brugernavn\AppData\Roaming\Skype og når jeg så får de gamle besker passer tiderne pludselig.  men ligeså snart jeg så skriver noget nyt og får nye beskeder går det galt igen.
Avatar billede Quvang Nybegynder
17. december 2012 - 10:30 #3
Jeg kan ikke helt se hvor problemet ligger henne. Har du prøvet at geninstall skype?
Avatar billede mrbulleater Nybegynder
18. december 2012 - 18:31 #4
Ja, det har jeg prøvet og det virkede ikke.  Jeg har dog fundet ud af så meget at hvis jeg genstartet mig modem, så virker det igen i en kort periode, men kun nogle få timer, så bliver det galt igen.  Så jeg tror at det er i modemet fejlen ligger.
Avatar billede Quvang Nybegynder
18. december 2012 - 21:13 #5
Yeah det lyder meget mærkeligt.
Avatar billede mrbulleater Nybegynder
03. januar 2013 - 00:16 #6
Der sker vist ikke mere her, så lukker spørgsmålet