Avatar billede SebastianOK Nybegynder
14. december 2012 - 22:04 Der er 4 kommentarer

2 Skærme 1 PC

Hej Folkens.
Sidder her med 2 skærme og 1 computer, mine speccs er listed nedenfor.
Jeg spiller en del computer, og tænkte om der var en løsning, hvorpå jeg kunne sidde og spille på min ene skærm, og køre ting som skype/facebook m.m på den anden skærm. Fidusen i det, skulle så være at jeg evt. kunne klikke på en knap, og så hopper musen over på skærm nr. 2, altså uden at jeg skal minimere mit spil?
Håber at jeg udtrykker mig klart nok :)
Har såvidt forsøgt at søge frem og tilbage på google, og faldt til sidst over dette forum, hvor det ærligt talt virker som som at folk er rimeligt skarpe, og ved hvad de snakker om(i modsætning til adskillige forums jeg skulle igennem for at nå her til). Selvfølgelig ikke en kritik af alle andre forums, alle har hver deres styrker.

Speccs:
QuadCore 2,8Ghz - AMD
8gb DDR3 Ram
Windows 7 Home Premium 64bit
NVIDIA GeForce GT 440

Skærm 1:
Samsung 24" 2ms-responstid.
Skærm 2:
Fijutsu Siemens 17-19" trash.

Håber nogen af jer der ude kan hjælpe mig.
Mvh
Sebastian
Avatar billede Quvang Nybegynder
15. december 2012 - 00:36 #1
Ved en af mine venner har løsning til det her. Snakker med ham i morgen og vender tilbage :)
Avatar billede Quvang Nybegynder
17. december 2012 - 10:29 #2
Kan du køre spillet i window mode?
Avatar billede SebastianOK Nybegynder
19. december 2012 - 11:31 #3
Det er lidt problematisk at køre spillene i Window-Mode, da det er spil som League of Legends og Company of Heroes. Det er altså begge spil hvor man bruger musen i yderkanterne af skærmen, til at trække sit "view" rundt ;) Det er også lidt deri problemet ligger.
Men ja, har prøvet window mode, lidt frem og tilbage. Konklusionen er at det ikke fungere.
Ellers et godt bud.
Avatar billede Quvang Nybegynder
19. december 2012 - 18:21 #4
Yeah okay så kan jeg godt se problemet i det :) Jeg sætter mig lige i tænkeboksen og tænker over det. Jeg vender tilbage hvis jeg finder ud af noget.