Avatar billede hanzelanz Nybegynder
14. december 2012 - 20:58 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Spørgeskema til Android projekt

Hej

Jeg er i gang med et Android projekt på min skole (IHK) og har lavet et spørgeskema.
Denne undersøgelse skal munde ud i hvorvidt brugere af Android applikationer læser hvilke tilladelser man giver en app adgang til når denne downloades.
Resultatet af undersøgelsen vil blive bragt i afleveringen af Android projekt, på IHK CV.

http://www.surveymonkey.com/s/BF8WZ5D

Håber nogle gider at svare på det. Det tager kun et par minutter.

På forhånd tak
Avatar billede Quvang Nybegynder
15. december 2012 - 00:57 #1
Svaret :) Håber det bedste for jer :D
Avatar billede hanzelanz Nybegynder
15. december 2012 - 11:33 #2
Mange tak
Avatar billede MHougesen Nybegynder
16. december 2012 - 01:21 #3
Har lige svaret :)
Avatar billede hanzelanz Nybegynder
18. december 2012 - 01:28 #4
Tak til dem som har svaret...