Avatar billede SnottyGaming Nybegynder
13. december 2012 - 22:34 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Ny Gaming Stationær

Hejsa eksperter :)

Jeg har kigget på denne computer: http://www.mm-vision.dk/produkter/vispcsystem.asp?action=vis&menu=computer&varenr=99107&type=pcsystem

Den skal kunne trække følgende: Trække BattleField 3, Minecraft, Starcraft II, Borderlands 2, Black Ops 2, Sniper Elite V2 osv.

Det skal være på min. mellem grafik og helst højest og have en FPS der er til at holde ud...

Tror denne computer vil kunne gøre det? ^^

Tusind tak på forhånd :)
Avatar billede Slettet bruger
14. december 2012 - 06:25 #1
Den kan alle disse spil.
Avatar billede ntholm Nybegynder
14. december 2012 - 09:35 #2
Jeg synes også at det ser godt ud - og du kan sagten spille de der spil.

Hvis jeg skulle sætte fingeren på noget..

ville det være at motherboardet halter lidt efter. Intel® B75 Express-chipsæt er altså lige lidt for gammelt til at køre de nyeste spil rigtig rigtig godt. Det skal helst være Z68 eller Z77.

http://www.gigabyte.dk/products/page/mb/ga-b75m-d3hrev_10

Desuden er det en microATX sized motherboard i et ATX kabinet.. og når det er til gaming - ville jeg aldrig købe mindre end atx.

Til pengene er det stadig en go computer - men som altid, får man mere for pengene hvis man samler skidtet selv ;-)
Avatar billede SnottyGaming Nybegynder
14. december 2012 - 09:50 #3
Ja, men der er absolut INGEN sikkerhed, hvis man selv skal samle det.. .:D
Avatar billede SnottyGaming Nybegynder
14. december 2012 - 09:56 #4
Men tror du den der ^^ også kan livestreame og optage samtig? :)

Og hvor mange FPS tror du jeg vil have med disse spil ^^ ? :)
Avatar billede ntholm Nybegynder
14. december 2012 - 10:05 #5
Hva mener du med sikkerhed? der er 2 års garanti på alle delene - garantien ligger bare på de enkelte dele istedet for computeren som helhed.

Hvis du køber en færdigsamlet computer - og du åbner din case ind til hardwaren, så frafalder garantien. (de sætter plomberingsstrips på din case) så du ikke engang kan komme ind og tørre støvet af din hardware. I al den tid din garanti - som du iøvrigt har betalt ekstra for, gælder - kan du ikke komme ind til din hardware. Og hvis din harddisk eller andet står af i den tid, så SKAL du sende HELE computeren ind til reperation.

Men ja man skal nok lige have en med som ved lidt om det. Men jeg vil også sige - at det langt fra er så svært at samle en computer idag som folk går og gruer fra forsiden.

Du kan åbne manualen til dit motherboard og følge den til punkt og prikke. Producenterne har efterhånden gjort det nemt for en - man kan nærmest næsten ikke gøre det forkert længere..

Men jeg ville jo også bare fortælle dig, at den computer du har fat i der - ser fin ud.. bare lige det med motherboardet ;-)
Avatar billede SnottyGaming Nybegynder
14. december 2012 - 10:15 #6
Okay mange tak, men hvis jeg IKKE opgraderer motherboardet, vil den så ikke kunne trække spilene? ^^
Avatar billede ntholm Nybegynder
14. december 2012 - 10:24 #7
Live streame og optage samtidigt med at du spiller? Så du streamer det du spiller?

Så tror jeg nok at jeg ville købe en computer med lidt bedre motherboard..

Hvis du kører battlefield 3 med alting på "HIGH" i 1920x1080p - så vil jeg tro din gennemsnitlige fps kommer til at ligge på omkring 50-60. (men det er også et skud i tågen)

Hvis du samtidigt vil optage og streame dit spil.. Så falder din fps nok en del. Hvis du optager 30fps med fraps - falder din fps i hvert fald med 10+-. Jeg er ikke sikker på hvor meget det kræver af din computer at streame men det er selvfølgeligt logisk at du skal have en ordenlig uploadhastighed. Hvad hedder det program du kan sende streams med?
Avatar billede ntholm Nybegynder
14. december 2012 - 10:27 #8
Det er der svaret på :) ja det kan du godt.
Avatar billede SnottyGaming Nybegynder
14. december 2012 - 10:37 #9
Altså, det var ikke så meget BF3 jeg havde tænkt mig at streame med, da jeg ved det tager for meget... Jeg streamer med x-split. Jeg tænkte mere på at streame Minecarft, Borderlands Black Ops osv. :)
Avatar billede ntholm Nybegynder
14. december 2012 - 10:53 #10
minecraft - uden problemer.

borderlands 2 og black-ops det samme som bf3.
Avatar billede SnottyGaming Nybegynder
14. december 2012 - 10:55 #11
Okay, men tak for hjælpen kan du ikke lave en svar tingest? :)
Avatar billede ntholm Nybegynder
14. december 2012 - 11:13 #12
Svar.