Avatar billede MaJoGo Nybegynder
13. december 2012 - 10:02 Der er 9 kommentarer

GTA IV & Max Payne 3 på Steam starter ikke.

Hej.

Har atter installeret GTA IV via Steam og købt Max Payne 3 og ligeledes installeret det.
GTA har jeg ofte spillet uden problemer, men kan ikke starte det nu, og det samme gælder Max Payne 3. Har googlet problemet med MP3 og der ser ud til at være et stort problem rundt omkring. Har dog ikke fundet et brugbart svar som får spillet til at virke. Og at jeg nu heller ikke kan spille GTA, er da for underligt.
Har geninstalleret flere gange, ligeså med Social Club, uden at noget hjælper - spillene starter simpelthen ikke. Mine specs er: Windows 7-64 bit. Intel i7-920 2,67 ghz, 4GB Ram, GTX260. Alt 100% opdateret.
Nogle tips?
Avatar billede Slettet bruger
13. december 2012 - 10:43 #1
kunne være en opdat af denne her

http://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=35

m.v.h
Avatar billede MaJoGo Nybegynder
13. december 2012 - 11:03 #2
Det hjalp desværre ej heller. Men tak for tippet... :-)
Avatar billede Slettet bruger
13. december 2012 - 11:52 #3
så må det have noget at gøre med at opdtarere steam men ved det ikke

https://support.steampowered.com/

m.bv.h
Avatar billede MaJoGo Nybegynder
13. december 2012 - 17:19 #4
Der har jeg været igennem, og desværre ikke fundet en løsning på mit problem, trods mange forslag. Men tak for tippet.
Avatar billede Slettet bruger
13. december 2012 - 18:37 #5
Ofre kan man bruge nocd path og så virker spillet på exe filen men om man må det vil jeg lade være op til dig at vudere

Jeg må ikke linke tilsådan noget men godt skrive det

M.v.v
Avatar billede MaJoGo Nybegynder
13. december 2012 - 19:51 #6
Tak for svar. :-) Tror ikke den er helt regelret den der.... men der sker jo ikke noget ved at undersøge det.
Avatar billede Slettet bruger
14. december 2012 - 07:36 #7
husk når du overskrivere exe filen inden at lave en kopi og lægge et andet sted
det er så bare at kopiere den hen over igen hvis den anden ikke funker

næh men hvis man ejer spillet og der ligesom ikke er en løsning hvad skal man så gøre

herinde skal vi overholde dansk lovgivning og andre oprettede regler på eksperten
en af dem er at linke til sådan noget
men det fortæller jo ikke at man kan gøre det

http://www.eksperten.dk/faq#faq-9-5

m.v.h
Avatar billede NicklasAndersen Nybegynder
01. januar 2013 - 14:15 #8
Hejsa!
Jeg har også lige købt GTA IV på steam, men når jeg starter spillet, og indtaster min email og password i Rockstar Games Popup vindue, så sker der ikke noget, så tror desværre at vi 2 har det samme problem...
Avatar billede NicklasAndersen Nybegynder
01. januar 2013 - 20:44 #9
Har fået det fixet nu, skulle bare installere GFWL :)