Avatar billede Kingbeezz Nybegynder
13. december 2012 - 07:10 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Skype og Ipad 3

Håber det er den rigtige kategori??
Jeg bruger Skype på min Ipad 3 til at snakke med mit barnebarn og hans forældre. Vi bruger det også til at sende korte beskeder til hinanden. Men disse beskeder hober sig jo op, og jeg kunne derfor godt tænke mig at slette dem for at spare plads, men hvordan hulen gør jeg det??? Så vidt jeg kan se, er der ingen mulighed for at slette dem, og når jeg klikker på "Chat History", er der ingenting der.
Har nogen mon et svar på dette??
Avatar billede torben lind Forsker
13. december 2012 - 07:42 #1
Hej Kingbeezz.
Du kan åbne Skype og vælge fanebladet funktioner(klik på det,derefter indstillinger nederst(klik på det,derefter chat og sms(klik på det),derefter klik på vis avanceret indstillinger,så får du nu muligheder for at vælge hvordan Skype skal gemme dine chat beskeder og også for at slette alle chat beskeder.
Håber det kan hjælpe dig.
Hilsen Torben
Avatar billede Kingbeezz Nybegynder
13. december 2012 - 08:56 #2
Hej Torben...Tak for dit hurtige svar. Desværre har jeg slet ikke de muligheder, som du foreslår, på min ipad3. Der er, så vidt jeg kan se, ingen indstillingsmuligheder - kun mulighed for at slå alarmer og lyde on/off.
Avatar billede torben lind Forsker
13. december 2012 - 09:08 #3
Hej Kingbeezz.
Det må du undskyld,jeg fik ikke lige set at det var til ipad3,så jeg har ikke nogen bud på dit problem.
Torben
Avatar billede Kingbeezz Nybegynder
13. december 2012 - 09:39 #4
Helt i orden, Torben..
Det ser i øvrigt ud til, at der ikke er nogen løsning på problemet..Jeg har lige kigget på Skype's hjemmeside under support og forums, og hold da op, hvor folk brokker sig over netop dette problem. Det, de mest brokker sig over, er at der ikke kommer noget svar fra Skype overhovedet. Jeg er spændt på at høre, om der kommer noget nyt i den nærmeste fremtid..
Avatar billede torben lind Forsker
13. december 2012 - 16:16 #5
Hej Kingbeezz.
Jeg har søgt lidt på nettet og fundet noget andre har brugt med held,men jeg kan desværre ikke selv afprøve det,da jeg ikke har ipad3,prøv at kigge på det måske det kan hjælpe dig.

Megan_harriman wrote:
I just figured this out for myself after searching for the answer. U have to turn ur ipad landscape and by ur profile pic it says "edit". Click that and the delete icon will show up next to the all the different chats in the left column. Just hit that delete icon and its gone
Torben
Avatar billede Kingbeezz Nybegynder
14. december 2012 - 06:50 #6
Hej igen, Torben...
Dit sidste forslag kan jeg ikke få til at virke. Uanset, hvordan jeg vender og drejer ipad'en, er der ikke nogen løsning..
MEN...i går aftes prøvede jeg at logge ud af skype og kunne selvfølgelig ikke huske mit password, da jeg skulle ind igen og bad derfor om et nyt hos skype - og da jeg loggede ind, var der sørme en mulighed for at slette historikken - mystisk.
For et par dage siden kom der en ny version af skype på ipad, og selv om jeg opdaterede til denne, har den åbentbart først virket, da jeg har logget ud - og ind igen.
Så kort fortalt, ser det ud til at virke nu...hurra for det.
Til sidst vil jeg spørge dig..
Hvordan er det lige, at jeg afslutter denne tråd på den korrekte måde??? Og hvordan giver jeg dig points for din venlighed og ihærdige søgen efter et svar til mig???

/Kurt
Avatar billede torben lind Forsker
14. december 2012 - 09:22 #7
Hej Kingbeezz.
Jeg samler ikke på point ellers mange tak,så læg et svar selv og derefter accepterer dig selv og du har dine point tilbage.
Hav en forsat god dag.
Torben
Avatar billede Kingbeezz Nybegynder
14. december 2012 - 10:30 #8
Har selv hittet ud af det.. ;-)
Avatar billede torben lind Forsker
14. december 2012 - 10:54 #9
Hej Kingbeezz.
Du skal lige accepterer dit eget svar før spørgsmålet er lukket.
Torben.