Avatar billede annalindquist Nybegynder
13. december 2012 - 00:36 Der er 2 kommentarer

Afbudsrejse til Thailand

Min kæreste vil gerne rejse med mig til Thailand d 25 dec-9 jan.
Han har tænkt sig at tage en afbudsrejse.
Tur/retur fly, uden hotelpakke, med så mange mellemlandinger som det kræver, bare det bliver billigt.
Er der nogen her der har prøvet at tage en afbudsrejse på den måde til Phuket eller lign, i den periode?
Hvis ja, hvad ligger prisen ca på for KUN 1 pers, med fly/tur retur, og er det overhovedet muligt at få en afbudsrejse til Thailand i den periode? :-)
Avatar billede MADOlsen Forsker
13. december 2012 - 09:13 #1
Du har allerede ét åbent spørgsmål om samme emne:

http://www.eksperten.dk/spm/972301

Det spørgsmål har du ikke givet noget som helst respons på, siden du oprettede det. Har du planer om at gøre det denne gang?
Avatar billede annalindquist Nybegynder
18. december 2012 - 20:44 #2
Jeg har ikke kunnet finde spørgsmålet frem. Er ny herinde, så har ikke kunne finde ud af hvor man så sine egne spørgsmål. Det er sjældent jeg tjekker mail, så var inde nu her, og har først set nu at de sender en, en mail når man modtager svar. Så har først set svarene til anden besked nu.