Avatar billede masteraaen Novice
12. december 2012 - 12:21 Der er 4 kommentarer

Opdatere hjemmeside - IE fatter ikke opdateringen

Hej.

Når jeg opdaterer mit site, så er der ofte, at jeg helt bliver nødt til at gå ud af sitet og vende tilbage, eller trykke på nogle knapper, der sender formular-data eller gøre noget andet, før IE fatter, at der er sket en opdatering af den side, jeg går til.

Altså f.eks. hvis jeg bare ændrer overskriften på en side, og så går på nettet og taster F5, så står den gamle overskrift der stadig... indtil jeg laver een af ovenstående 'manøvrer'...

Er det noget med instillingerne i IE?

Siderne er lavet i php/html.
Avatar billede MADOlsen Forsker
12. december 2012 - 12:42 #1
Prøv med Ctrl + F5.
Avatar billede Slettet bruger
12. december 2012 - 12:56 #2
nulstil browser

foroven i browser-funktioner-internestillinger-avanceret-nulstil

kan jo være et tilføjelsesprogram der driller
så er det udelukket

m.v.h
Avatar billede masteraaen Novice
13. december 2012 - 10:05 #3
Jeg har prøvet begge dele.

Det virker, når jeg resetter IE, men kun ved første besøg på siden, hvor den så er opdateret. Opdaterer jeg den igen, fatter den det ikke, før jeg igen har været igennem en af de beskrevne manøvrer... :-(
Avatar billede Slettet bruger
13. december 2012 - 10:41 #4
opdaterer igen hvad mener du
den skal da ikke opdateres

den skal jo bare vise siden ikke andet
der er ikke nødvendigt at trykke f5 eller andet

ellers forstår jeg det ikke korrekt

m.v.h