Avatar billede dpeder10 Nybegynder
11. december 2012 - 13:49 Der er 2 kommentarer

java program til latex fil

Hej

Har lavet en java programering som jeg gerne vil have overført til min Latex rapport. Er der nogle der ved hvordan det kan løses. Har prøvet med ctrl c ctrl v men teksten fucker helt op
Avatar billede arne_v Ekspert
11. december 2012 - 14:16 #1
Hvis man googler paa:
  latex source code
saa finder man bl.a.:
  http://stackoverflow.com/questions/741985/latex-source-code-listing-like-in-professional-books
Avatar billede m_soender Nybegynder
11. december 2012 - 14:53 #2
Du kan bruge pakken listings til at inkludere din kildekode med og få den formateret på en passende måde. Ved ikke om det er den samme pakke som Arne_V henviser til med hans link, jeg kunne dog ikke umiddelbart åbne den