Avatar billede bluglitz Nybegynder
11. december 2012 - 10:24 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Åbne flere programmer samtidigt på skærm-væg (4 skrærme)

Jeg har 1 pc hvor der sidder 4 stk 46" skærme til (Overvågning osv)

Problemet er at engang imellem så går den ned, det er heldigvis ikke tit. Men når det sker, så skal alle programmer åbnes op igen, placeres rundt på de forskellige skærme og der skal logges ind osv.

Findes der et program der kan gemme alle de programmer som en slags "profil" så man bare kan trykke på når computeren er startet op??

Håber der er nogen der kender til sådan et program.

På forhånd tak.
Avatar billede bluglitz Nybegynder
11. december 2012 - 10:35 #1
Det må også gerne kunne huske placeringen på skærmen hvis muligt.
Avatar billede ITkonsulent Nybegynder
11. december 2012 - 10:45 #2
Vil man måske kunne gøre det med et Script ?
Skrevet i BAT eller VBS ?
Tror måske det bliver lidt svært at få det delt ud på de forskellige skærme ?

www.nctas.dk
Avatar billede bluglitz Nybegynder
11. december 2012 - 13:26 #3
Ja jeg har heller ikke fundet en god løsning endnu, desværre :-/
Avatar billede supportsiden Professor
13. december 2012 - 10:24 #4
Det er vel altid de samme programmer der skal startes ?
Så læg shortcuts til dem i "start" folderen.
Hvis programmer er ustabile kan det måske være en ide at starte dem via Sandboxie
http://www.sandboxie.com/
Avatar billede bluglitz Nybegynder
13. december 2012 - 11:24 #5
Du må gerne skrive et svar :)
Avatar billede supportsiden Professor
13. december 2012 - 22:07 #6
Tak :)

Det er vel altid de samme programmer der skal startes ?
Så læg shortcuts til dem i "start" folderen.
Hvis programmer er ustabile kan det måske være en ide at starte dem via Sandboxie
http://www.sandboxie.com/