Avatar billede kimfragedved Nybegynder
11. december 2012 - 08:50 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

kan ikke få lov at installer Firefox på windows 8

Jeg ønsker at installer Firefox på Windows 8, men der sker ikke en skid. Jeg har administrative rettigheder og prøvet at ændre compatibilty mode til XP (SP3) / Windows 7.

Men stadig ikke muligt at installere!

Firefox er version 17.0.1, nogen idéer til hvad jeg gør galt?
Avatar billede claes57 Ekspert
11. december 2012 - 09:37 #1
via http://www.mozilla.org/da/firefox/new/ ?
det kører fint på min pc.
Avatar billede 220661 Ekspert
11. december 2012 - 12:29 #2
Er det en win 7 du har opgradereret til Win 8, hvor en ældre version af firefox var installeret?
Avatar billede kimfragedved Nybegynder
15. december 2012 - 03:37 #3
Undskyld min sene tilbage melding!
1. Jeg har downloaded direkte fra Mozilla.
2. Nej, det er ikke en opgradering, det er en ny installation.

Efter overvejelse at formatere harddiske og geninstallering Windows 8, fik jeg et tip fra en ven, hvad med at deaktiver Norton 360, som sagt så gjort. Der efter ingen problemer.

Tak for jeres svar, og glædelig jul.
Avatar billede 220661 Ekspert
15. december 2012 - 09:43 #4
Velbekomme.
Formodentligt er Norton så efter installation så aktiveret igen, for ellers ser vi dig måske tilbage igen inden jul ;-)