Avatar billede Hopetofind Nybegynder
10. december 2012 - 22:15 Der er 8 kommentarer

TDC HOME TRIO: HVORDAN FÅR JEG INDHOLDET AF BOXEN OVER PÅ PC ?

Box'en er fuld, så jeg kan ikke optage yderligere, med mindre jeg fjerner noget af indholdet! Jeg ønsker derfor at tømme indholdet af box'en over på min laptop! Nogen der ved hvordan ??

Er det evt. nogen der faktisk har prøvet det ?

ps. Er IKKE en IT-haj, PC-haj eller Teknik-haj ... MEN
ALLE løsningsforslag er naturligvis meget velkomne !

Mvh. Henrik.
Avatar billede tiger_dk Mester
10. december 2012 - 23:08 #1
følger lige med på side linjen !
Avatar billede Hopetofind Nybegynder
10. december 2012 - 23:19 #2
Fint  :-)
Kunne du ikke smide nogle af alle dine point ind i puljen? Så kan det måske tiltrække nogle proffer  ;-)
Avatar billede tiger_dk Mester
10. december 2012 - 23:25 #3
jeg har søgt lidt på det, måske der er noget her http://forum.tdc.dk/t5/Tv/Flytning-af-en-optagelse/td-p/21859
Avatar billede Hopetofind Nybegynder
10. december 2012 - 23:39 #4
Ja den havde jeg også fundet, men det virker ikke helt som om de ved hvad de taler om. Tilsyneladende er der ingen af dem der rent faktisk har tjekket at deres løsninger VIRKER !! Og så går en ikke-IT-haj som jeg ikke i krig med det  :-)
Avatar billede thov Forsker
11. december 2012 - 03:22 #5
Tjaa.. En USB videograbber med s-video indgang fås for ca. 200-300kr.
I SCART stikket kan s-video og lyd hentes ud, og da det ikke bliver en identisk digital kopi (s-video er analog), bliver det kun ulovligt, hvis du sælger eller forærer kopier væk.
Avatar billede ntholm Nybegynder
11. december 2012 - 08:48 #6
Jeg tror at TDC har gjort alt hvad de kan for at forhindre jer i at gøre netop dette.. For så kan i jo dele filmene med andre ;-) og det må i ikke.. tsk tsk. :P
12. december 2012 - 09:34 #7
Enig med #6 !!! ...
(Har prøvet som tidligere TDC HomeTrio kunde ...)
Avatar billede Slettet bruger
14. december 2012 - 01:16 #8
det kan ikke lade sig gøre.
boxen er lukket land.