Avatar billede mapa Nybegynder
10. december 2012 - 19:11 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Netgear browser "hopper af"

Jeg har internet fra Stofa.

Efter modemet ( som jeg har lukket ned på den trådløse del )sidder en Netgear WNDR3400v2.

Jeg har oplevet store problemer med at nogle af de enheder der er koblet op bliver smidt af og i perioder køre ekstremt langsomt.

Jeg er derfor gået ind i router software ( 192.168.1.1 )for at kontrollere opsætningen.

Men lige så snart jeg prøver at gå ind på sider i routerens browservindue ( med min pc ) hvor jeg evt kan foretage ændringer får jeg en melding om at interne explorer er holdt op med at fungere.

Men tager jeg min Ipad har jeg fuld adgang til at foretage ændringer.

Jeg har haft routeren i et halvt års tid og vil generelt betegne den som en meget stabil router.

Jeg har undervejs i processen for at løse problemet haft den sat tilbage til fabriksindstillinger for at se om det kunne afhjælpe.

Håber der er nogen der kan hjælpe.

På forhånd tak

Lars
Avatar billede mapa Nybegynder
10. december 2012 - 21:41 #1
Og så lige, har installeret Chrome, bare for at prøve noget, og på den køre det bare, dvs. at IE må være den del der fejler.

Nogen ideer til hvor jeg skal lede i IE....
Avatar billede mapa Nybegynder
11. marts 2013 - 07:58 #2
Lukker spørgsmålet