Avatar billede babyworm Nybegynder
10. december 2012 - 08:45 Der er 3 kommentarer

Problemer med Serial port / forbindelse

Hej med jer,

Jeg har eftermonteret en serial port i en maskine som skal snakke via et com kabel til en enhed. Mit problem er at jeg godt kan forbinde til enheden, men efter 20-25 minutter, så taber den forbindelsen, og man skal genstarte for at komme på den igen.

Er der nogen der ved noget om det? Jeg kører Windows 7 :)
Avatar billede Slettet bruger
10. december 2012 - 10:33 #1
hvad er det for en enhed
det kunne jo være den

hvad står der i logfilen eller under
kontrolpanel-løsningscenter-vedligeholdelse-vis oversigt over pålidelighed

m.v.h
Avatar billede Slettet bruger
10. december 2012 - 10:37 #2
men det er temmelig groft at du slet ikke vender tilbage til gamle spørgsmål og enten lukker dem eller belønner nogen af dem

Point ude: 4.660

kender du vores regler herinde

http://www.eksperten.dk/faq#faq-3

dem der har hjulpet beder du lægge et svar du accepterer
er der ikke nogen i det spørgsmål lægger du selv et svar du accepterer
så er det spørgsmål lukket

http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/babyworm

hvis du ikke gør noget
ER DET SLUT MED HJÆLP TIL DIG
Avatar billede babyworm Nybegynder
10. december 2012 - 10:43 #3
Jeg går i gang med at rydde op.. Der har ikke været afgivet nogle svar og da jeg ikke er her så tit, så er de røget i glemmebogen.. Er bestemt ikke i en ond mening og folk får point hvis de vil :)