Avatar billede SnottyGaming Nybegynder
09. december 2012 - 18:04 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Ny Gamer Stationær

Hejsa :)

Ville bare lige hører om denne her computer ville kunne trække følgende:
Black Ops II
Borderlands II
Minecraft
StarCraft II
Og alle de ny spil? :)
Avatar billede claes57 Ekspert
09. december 2012 - 18:41 #1
Hvilken???
Avatar billede SnottyGaming Nybegynder
09. december 2012 - 18:45 #2
Avatar billede quakerzz Nybegynder
09. december 2012 - 19:31 #3
Du får mere for penge, hvis du køber den her pc:
http://www.topdata.dk/product.asp?product=8601
Avatar billede claes57 Ekspert
09. december 2012 - 19:57 #4
#3 bortset fra manglende ssd, så har dit valg et nøk hurtigere cpu/ram - men vil du ikke tabe hastigheden i den manglende ssd? Jeg går ud fra, at bruger ligger inde med en harddisk til 'lager'.

btw: du vil aldrig kunne få en pc, der kan trække alle ny spil - lev med, at den skal opdateres løbende.
Avatar billede quakerzz Nybegynder
09. december 2012 - 20:48 #5
Med ssd starter computeren hurtigt op, spilet bliver også loadet hurtigere,men når du inde i spillet, er der ingen forskel mellem ssd og den mekaniske HD(Man får ikke mere fps).
Avatar billede SnottyGaming Nybegynder
09. december 2012 - 20:56 #6
Jeg har kigget mere på denne her: http://www.sharkgaming.dk/silent-shark-brutality.html

Vil den kunne trække spilene ^^
Avatar billede Bitness Nybegynder
11. december 2012 - 22:57 #7
Ja det vil den helt sikkert
Avatar billede Svave Nybegynder
11. december 2012 - 23:15 #8
Meget fornuftig maskine til pengene det må jeg sige. Sgu lige før jeg selv har lyst til at købe den, hvis ikke jeg havde investeret i en workstation:)

Som de skriver, så kan den klare de spil du nævner og med min.70fps, hvilket er rigtig godt i den sammenhæng.

Bedre finder du ikke til de penge, det har jeg svært ved at tro.
Avatar billede SnottyGaming Nybegynder
12. december 2012 - 14:42 #9
Hvilken en af dem?
Sharkgaming eller komplett computeren, dog har de ikke computeren på komplett mere :(
Avatar billede Svave Nybegynder
12. december 2012 - 19:42 #10
Det var shark gaming computeren jeg mente. Den anden kom jo ikke i nærheden af at være så god som den.
Avatar billede SnottyGaming Nybegynder
12. december 2012 - 21:29 #11
Avatar billede Svave Nybegynder
13. december 2012 - 10:55 #12
Hej du,

Her har du svaret.
De er begge mere eller mindre helt ens.

Lad os gå listen igennem:

Grafikkort er ens:
GeForce GTX 660 2 GB

Harddisk, er nok her vi oplever størst forskel. Deres kapacitet:
Vision HDD 1000GB
Shark HDD 500GB

CPU SAMME, med mindre du opgraderer Vision pc'en som er en mulighed til ca.700kr ekstra. Det er dog slet ikke nødvendigt.

RAM, Begge 8GB og samme hastighed.

PSU - "Strømforsyning" En lille og ubetydelig forskel.
Vision 600Watt
Shark  550watt

Optiske drev:
Er også ens i hastighed og evner.
Måske er "mærket" ikke ens.

Kabinet: Her vil jeg vove den påstand at Sharks er bedst, men jeg har ikke reel samlignings grundlag.

Service og Garanti er også ens hos to firmaer.

Så alt i alt 2 meget ens maskiner hvor største forskel er på harddisk kapacitet, men det er ubetydeligt da harddiske idag en blandt de billige dele på en pc.