Avatar billede tiger_dk Mester
08. december 2012 - 16:50 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kamera været til repaeration, fået det tilbage igen, og....

Hej

Jeg har et Canon spejlreflekskamera EOS - D600, der lige har været reparation, nu har så været oppe og hente det i dag, hvilket er kanont, siden det nemlig  har været af sted i stykke tid. Men nu kommer det lidt tekniske, på arbejdsseddelen om hvad er der er repareret, står der nemlig, og hold nu fast:

C-MOS justeret

Der hvor jeg hentede det fra, nemlig Elgiganten, viste vedkommende ikke hvad den forkortelse står for, måske der er nogen mere tekniske vidende her inde, der evt. kunne komme med en forklaring !

På forhånd tak !

Mvh
tiger_dk
Avatar billede 220661 Ekspert
08. december 2012 - 17:00 #1
Avatar billede tiger_dk Mester
08. december 2012 - 17:46 #2
læg et svar, så blev jeg det klogere ! Fejlen på kameraet var nemlig, at der forekom pixel fejl på billeder og i videooptagelser, så det der er justeret passer meget godt til løsning på mit problem !
Avatar billede 220661 Ekspert
09. december 2012 - 08:21 #3
Ja nemlig.
Svar