Avatar billede mauhansen Nybegynder
05. december 2012 - 20:02 Der er 10 kommentarer

windows 8

få adresse 208.67.222.222. Skriv en sekundær adresse 208.67.220.220.  på windows 8

har prøvet alt og kan ikke få det til og virker  men virke fint på Windows 7

er der nogle der kan  hjælpe mig
Avatar billede karser Nybegynder
05. december 2012 - 21:38 #1
Subnet mask?
Avatar billede mauhansen Nybegynder
05. december 2012 - 21:51 #2
kan du uddybe  det lidt
Avatar billede kgkg Nybegynder
05. december 2012 - 22:08 #3
Hvad er det du vil / prøver på?

De IP adresser som du skriver er IP adresserne til OpenDNS's DNS Servere.
Avatar billede karser Nybegynder
05. december 2012 - 22:10 #4
de IP adresser du har skrevet, ser ud til at være offentlige adressen.

men hvis det passer og du ikke har lavet en slåfejl, så er de to adresser med stor sansynlighed på hvert sit subnet...?

hvad er det, du ikke kan få til at virke?
Avatar billede mauhansen Nybegynder
05. december 2012 - 22:14 #5
har fået Windows 8  og hade Windows 7 før  med de to adresser  for og kun komme ind på en side  men det kan jeg ikke på  den ny Windows 8

the pirate bay    øv
Avatar billede mauhansen Nybegynder
05. december 2012 - 22:19 #6
har fået Windows 8  og hade Windows 7 før  med de to adresser  for og kun komme ind på en side  men det kan jeg ikke på  den ny Windows 8

the pirate bay    øv
Avatar billede karser Nybegynder
06. december 2012 - 09:17 #7
Er slet ikke med på, hvad det er du ikke kan...?

Hvor skriver du de 2 adresser og hvad er det du prøver at få fat i?

/K
Avatar billede mauhansen Nybegynder
06. december 2012 - 09:28 #8
i Windows 7  skriver man det i TCP/ipv internet protocol
for  at kan bruge den side the pirate bay    for den side er låst her hjem i danmark

men det kan jeg ikke få til og virke i Windows 8  de  har lavet  et eller andet om  i den
Avatar billede ntholm Nybegynder
06. december 2012 - 09:58 #9
D kan tilgå sider der er lukket i danmark, via en proxy server. f.eks http://hidemyass.com/
Avatar billede karser Nybegynder
06. december 2012 - 11:19 #10
Enig med "ntholm"...

mauhansen >> "de  har lavet  et eller andet om  i den"

...He he... Ja, det har de jo nok! :o) ...ellers ville det jo ikke rigtig give mening at kalde det noget andet!?!

/K