Avatar billede homecook Nybegynder
04. december 2012 - 23:01 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Pointgivning og lukning af spørgsmål

Hej allesammen,

Jeg har lidt svært ved at finde ud af hvordan man giver piont og derefter afslutter et spørgsmål.

er der nogen der kan give mig et svar på dette?

M.v.h.
Homecook
Avatar billede milter Ekspert
04. december 2012 - 23:02 #1
Avatar billede raevdal Nybegynder
04. december 2012 - 23:09 #2
Den korte del af vejlednignen er at man kan komemntere et spørgsmål - eller diskuttere det. Når der er noget der ligner et svar skal den der svarer i stedet for et forslag (kommentar) til spørgsmålet sende et svar. Når der er et svar kan du som spørger acceptere svar og tildele point.
Avatar billede vejmand Juniormester
04. december 2012 - 23:14 #3
Som sagt, be hjælperen om at sende et "Svar"
Her kan du se, hvordan du derefter accepterer et svar: http://www.youtube.com/watch?v=s26DGiuvXBo

Husk altid at sende dine egne indlæg som kommentar, så du ikke kommer til at tage point retur.

Og så lige undtagelsen: Her sender du bare selv et et svar, som du efterfølgende accepterer, da spørgsmål omkring brugen af Eksperten pr. tradition er gratis.  :-)
Avatar billede homecook Nybegynder
05. december 2012 - 09:37 #4
Jeg takker for de hurtige svar.

M.v.h.
Homecook