Avatar billede Slettet bruger
04. december 2012 - 21:56 Der er 4 kommentarer

Køb af hjemmeside!

Hey hey!

Jeg overvejer at købe en hjemmeside på http://surftown.dk/
Men jeg ved ikke helt hvad der er godt til en hjemmeside.

Det jeg har fundet er:
- Dit eget domænenavn f.eks. www.yourdomain.com
- Personlig e-mail, f.eks. ditnavn@yourdomain.com
- Avanceret webmail - også på din smartphone
- Google Adwords værdikupon på 600 kr*
- Dedikeret kundeservice på e-mail
- Omfattende vidensbase - 24/7 adgang
- Brugervenligt hjemmesideprogram
- Blog - nem installation med 1 klik
- Ubegrænset antal e-mailkonti
- Antivirus og spamfilter
- 10 GB plads
- 30 GB trafik

Er det okay til en hjemmeside?:)

//Arne
Avatar billede 2Mida Praktikant
04. december 2012 - 22:04 #1
Tjoo, ikke ringe, men jeg har brugt unoeuro de sidste par år - marginalt billigere, kanon support, ingen begrænsninger på trafik, men 1GB plads (Bronze suite) (meget til alm brug)

Men hvad skal sitet kunne/bruges til?
Avatar billede CRKrogh Ekspert
04. december 2012 - 22:05 #2
Hej, Arne.

  Alt afhængig af ambitionsniveau, men umiddelbart vil jeg vurdere det til at være rigelig fint til at komme godt igang.

De bedste hilsner
Avatar billede xenoxsis Nybegynder
05. december 2012 - 08:26 #3
Jeg har rigtig gode erfaringer med både One.com og Unoeuro.com - Billige webhoteller og skide god service.

Men som 2Mida skriver, det kommer jo an på hvad det skal bruges til. Det eneste jeg ikke kan lide ved surftown er at der er begrænsning på trafik.
Avatar billede Slettet bruger
05. december 2012 - 12:51 #4
Jeg skal ikke bruge det til det stor, jeg har en youtube kanal oppe at kør og jeg kunne godt tænke mig at have en hjemmeside, så som min  abonnenter kan se lidt oplysning og nyheder om kanal, facebook osv, hvad der vil ske med min kanal, men ellers vil jeg bruge den til at sætte en site op med et design som jeg vil forbedre osv:)