Avatar billede alberta Nybegynder
13. januar 2000 - 09:00 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

afslå mødeindkaldelser automatisk

Vi kører Outlook97 på Exchangeserver 5.5.
Man kan i Outlook indkalde hinanden til møder - som modtageren så skal acceptere eller afslå. Inden man accepterer mødet er det alligevel markeret i kalenderen med en anden farve end accepterede aftaler.
Jeg har en bruger som ikke ønsker at andre skal kunne indkalde ham til møder elektronisk. Han vil selv aftale møder pr. telefon.
Har man nogensteder mulighed for at afslå alle mødeindkaldelser ?
Avatar billede mikkle Nybegynder
13. januar 2000 - 09:32 #1
Jeg ved ikke om der er andre måder men her er en. Du kan lave et møde i hans kalender der varer i f.eks. 2-3 år og derefter i opsætningen skrive at den skal afslå alle aftaler der konflikter pr. automatik.
Avatar billede benny.dk Nybegynder
13. januar 2000 - 11:35 #2
Lav en rule i inboxen som siger at hvis brevet indeholder noget som fremgår af en mødeindkaldelse (fx den del under when: som siger utc copenhag osv) og skal slettes, så mener jeg der bliver sendt et afslag.

Prøv det prøv det.
Avatar billede alberta Nybegynder
13. januar 2000 - 16:50 #3
tak..det virkede med et meget langt møde.

Reglen virkede ikke