Avatar billede fred315b Nybegynder
02. december 2012 - 15:03 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Computer dilemma

Jeg har et stykke tid sparet op til en ny pc, og nu vil jeg helst ikke øsle pengene væk ved at købe en totalt overpris computer, så jeg vil gerne høre nogle bud fra jer på en gaming computer min6000, max8000 dkr. skal bruges til diverse spil men især csgo, og  sony vegas & photoshop til potentielle skole relaterede projekter. Skal helst have en stabil og god fps, især i cs:go da jeg spiller det lidt mere end casual.

Vil også være fedt hvis i kunne vudere hvad jeg selv har fundet frem til:
http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=760757
&
http://www.komplett.dk/k/ci.aspx?sku=10727

-forresten så leder jeg efter en computer der allerede er bygget

Tusind tak på forhånd
mvh Brandt
Avatar billede fred315b Nybegynder
02. december 2012 - 15:05 #1
Må gerne være en uden OS
Avatar billede quakerzz Nybegynder
02. december 2012 - 18:14 #2
jeg vil vælge pc nr.2, bedre grafik og bedre processor.
Avatar billede fred315b Nybegynder
03. maj 2013 - 00:06 #3
eod