Avatar billede dortetp Nybegynder
01. december 2012 - 16:59 Der er 3 kommentarer

Bærbar pc

Har en gamle pc, hvor jeg forsøger at geninstallere windows xp men jeg får aldrig et spørgsmål om jeg vil formatere hard-disk hvilket jeg gerne vil - jeg har nu fået installeret xp 2 gang tror jeg. Og der er stadig meget på mit c:drev (øv).

Kan jeg formatere c:drevet og så bruge recovery cd til at få xp ind på pc'en igen.

Har kun en revocery cd.

Dorte
Avatar billede sadolin1978 Novice
01. december 2012 - 17:01 #1
Det korte svar er ja det burde du kunne
Avatar billede dortetp Nybegynder
01. december 2012 - 19:06 #2
Jeg har prøvet at formatere C: Drevet men det må man ikke.
og recorvery cd giver ikke mulighed for at formatere c-drev.
Avatar billede Slettet bruger
01. december 2012 - 19:43 #3
man opretter spørgsmål som kommentar
man besvarer med kommentar

svar er KUN til lukning af spørgsmål hvis intet opnås

http://pcsupport.about.com/od/tipstricks/ht/format-c-from-recovery-console.htm

m.v.h