Avatar billede Havkajakken Nybegynder
30. november 2012 - 21:53 Der er 8 kommentarer

Hjælp til at finde relativt ugemt dokument... NØDSITUATION!! :-(

Hej. Jeg har virkelig brug for hjælp!

Jeg har i dag i skolen siddet og lavet en kæmpe stor opgave, som jeg ikke kan finde nu :-(

Det der skete var at jeg åbnede et dokument, som jeg havde fået på mail.

Derefter begyndte jeg så at skrive videre i dokumentet og trykkede flere gange "gem".

Men nu når jeg så er kommet hjem kan jeg ikke finde det.

Jeg tror selv, at min problem er, at det ikke blev gemt ordentligt, eftersom jeg trykkede "gem" men aldrig "gem som...", og derfor gemte den det ikke ordentligt, fordi jeg åbnede det på min mail.

Men hvordan kan jeg nu finde det? Hvis jeg overhovedet kan?

Det ville tage mig flere timer at lave opgaven igen. Håber nogen kan hjælpe!!

Mvh Havkajakken
Avatar billede kiminfarum Juniormester
30. november 2012 - 22:03 #1
Hvis det er Microsoft Word, så prøv at åbne et tomt dokument.
Tryk på 'Filer' i øverste venstre hjørne. Så skulle der gerne komme en liste med 'Seneste dokumenter' her vil du forhåbentlig finde dit dokument.

- Kim
Avatar billede Havkajakken Nybegynder
30. november 2012 - 22:13 #2
Nej, det virker desværre ikke. Problemet er også det, at jeg kom til at åbne det sendte (slet-ikke-færdige) dokument fra min mail. SÅ nu når jeg kigger på "seneste" er der kun det dokument fra min mail, som ikke er det jeg skal bruge :-(
Avatar billede milter Ekspert
01. december 2012 - 00:10 #3
Jeg tror ikke, du finder den redigerede udgave, men prøv at kigge her:

http://ask.metafilter.com/168491/Where-did-my-word-document-go
Avatar billede scootergrisen Nybegynder
01. december 2012 - 01:12 #4
Hvad program har du brugt ?
Avatar billede HenrikHLund Nybegynder
01. december 2012 - 02:51 #5
Kan du finde den mail igen, som du modtog dokumentet i. Så prøv om du kan åbne det vedhæftede dokument og se om ikke dine ændringer er gemt her.
Avatar billede 220661 Ekspert
01. december 2012 - 08:58 #6
Hvis den er der, så er jeg enig med milner i at den ligger i denne destination, som jeg også har skrevet i en anden at dine tråde med samme emne:
C:\Users\Bruger\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files
http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/Havkajakken
PS Det er kun tilladt med en tråd med samme emne. Har man flere bliver det noget uoverskueligt noget (rod) at følge med i. Så jeg vil anbefale du prøver de forslag der er kommet, og er der en løsning, så uddel point ved at bede om et svar at gøre det med.
Er der ikke en løsning så luk 2 af dine spørgsmål. Det ene er der ikke kommet kommentar i så det lukker du bare med det samme.
Avatar billede TryingToImprove Nybegynder
01. december 2012 - 14:14 #7
Måske ligger filen i din "Downloads" mappe?
Avatar billede milter Ekspert
11. december 2012 - 22:21 #8
Er der nogen fremskridt?