Avatar billede skallszy Nybegynder
29. november 2012 - 20:55 Der er 2 kommentarer

Open DNS på ZyXEL P-2601HN-F1

Hej

Jeg har fået en ny åbetbart crappy router(har jeg læst herinde) en ZyXEL P-2601HN-F1 fra fullrate.
Men jeg har søgt og søgt og kan simpelthen ikke finde ud af at få Open DNS ind på min router, nogle der kan guide mig?

Jeg vil gerne kunne komme på PB som før jeg fik denne trådløse

Mvh
skallszy
Avatar billede mandrake666 Nybegynder
30. november 2012 - 09:27 #1
En måde at løse problemet på kunne være at sætte openDNS ind i DNS opsætningen lokalt på din Pc.
Avatar billede RogerWilco Seniormester
30. november 2012 - 16:53 #2
Jeg kan da snildt taste en alternativ DNS i min router magen til. I feltet "DNS Server 1" har jeg valgt "User-defined", og så tastet adressen på DNS'en ind i adressefeltet. De to andre DNS-indstillinger står til "From ISP", og dér kommer så automatisk DNS-serverne fra min udbyder (Telenor).