Avatar billede CharlotteMaria Nybegynder
28. november 2012 - 18:48 Der er 1 kommentar

ASUS A75VM-TY157V ... Hvor god er dén?

Hej

Jeg skal ud og købe ny bærbar, og er på udkik efter noget, som kan holde trit med min gode gamle ACER Aspire 7736ZG, som desværre er afgået ved døden.

Jeg har sét et tilbud i dag på en ASUS A75VM-TY157V:
http://www.computercity.dk/products/product.aspx?ID=10575270&utm_source=pricerunner&utm_medium=cpc&utm_campaign=pricerunner

... men jeg kan hverken finde ekspertanmeldelser eller brugeranmeldelser på produktet. Er dét fordi det er et forholdsvist nyt produkt, eller er det mon fordi der ikke er noget godt at skrive om det?

Er der nogen af jer, som kender til denne ASUS, eller som ud fra beskrivelsen kan gennemskue om den er værd at købe?

Den skal som minimum være kvik og kunne trække spil som f.eks. counterstrike, som min søn er meget glad for at spille.

Alternative forslag modtages med glæde. Jeg har max 6000 at købe for.

På forhånd tak :)
Avatar billede sadolin1978 Novice
28. november 2012 - 20:09 #1
udfra den beskrivelse du af forbrug og udfra spec. på maskinen ser den ud til at kunne klare dine krav.
at den har et særskilt grafikkort og det ikke er intels eget taler for denne PC til spil.