Avatar billede Munini Nybegynder
28. november 2012 - 18:46 Der er 2 kommentarer

Raslende bærbar?

Hej eksperter! c: De er min først gang her. ~

Lige siden jeg begyndte at tage min bærbar med mig i skolen, er den begyndt at rasle rimelig meget. Ikke hele tiden, men nogle gange begynder den bare at rasle.(man kan sammenligne lyden af hvis man tog en dåse med mange søm og rystede den). Nogle dage rasler den faktisk slet ikke, imens andre dage rasler den rimelig tit.

Jeg kan tænke mig frem til at den er begyndt at rasle fordi jeg har "rykket rundt" på den, altså taget den med i skole så den er blevet vendt og drejet i tasken, og noget muligvis er gået løs i den? Før jeg begyndte at tage den med i skole stod den stort set altid på mit skrivebord. o:
Jeg har spurgt min far om han måske kunne finde ud af det, så han prøvede så at åbne bærbaren.. Men skruetrækker og det hele, LOL.(men ja, det lykkedes så ikke.) Så øhh.. Vi kunne ikke rigtigt finde ud af noget. xDD

Jeg har faktisk et klip her som viser mit problem rimelig præcist - det er stort set den sammen lyd min bærbar laver:
http://www.youtube.com/watch?v=DybTvZzcpvY

Er der nogen der kan have en idé om hvad det er? Burde jeg tage den til reperation eller sådan noget? Undskyld hvis jeg er ret noob, jeg ved ikke noget om computere. DD:

Min bærbar er forresten en Acer Aspire 5741G

Hvis I har brug for mere information til at være i stand til at hjælpe, skal i bare sige til! Jeg ville være meget taknemmelig hvis der var nogen der kunne hjælpe. c:
Avatar billede 220661 Ekspert
28. november 2012 - 19:19 #1
Velkommen til Eksperten.
Det lyder for mig som om det er noget der rammer ind i vingen på blæseren.
Har du problemer med at den kører varm?
Avatar billede 220661 Ekspert
21. december 2012 - 20:20 #2
Er du kommet videre?