Avatar billede cosmo21 Novice
28. november 2012 - 15:30 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Spam eller Virus . muligt og fjerne ?

Jeg har Windows XP pro på min stationær

Jeg har de sidste 8 dage oplevet at min computer er på nettet i max 20 min så ryger netforbindelse  og virker så igen efter en genstart. når forbindelsen ryger i XP så virker den på alle mine andre enheder i hjemmet , derfor ikke en fejl med modemmet.

Jeg har nu kørt en virus scan med AVG 2013 og CC cleaner og fundet 25 filer der skulle repareres der skulle renses via CC cleaner og en enkelt virus med AVG

Har lavet en log med Hijackthis som er herunder og ville nu høre om der er en der kan se om min log eventuelt har nogle linjer der skal fixes

LOG ER FØLGENDE :

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\PROGRA~1\AVG\AVG2013\avgrsx.exe
C:\Programmer\AVG\AVG2013\avgcsrvx.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\Programmer\AVG\AVG2013\avgidsagent.exe
C:\Programmer\AVG\AVG2013\avgwdsvc.exe
C:\Programmer\Java\jre7\bin\jqs.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Programmer\Malwarebytes' Anti-Malware\mbamscheduler.exe
C:\Programmer\Malwarebytes' Anti-Malware\mbamservice.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\VS7DEBUG\MDM.EXE
C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
C:\Programmer\AVG\AVG PC TuneUp\TuneUpUtilitiesService32.exe
C:\Programmer\AVG\AVG2013\avgnsx.exe
C:\Programmer\AVG\AVG2013\avgemcx.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Java\Java Update\jusched.exe
C:\WINDOWS\system32\RunDLL32.exe
C:\Programmer\Analog Devices\Core\smax4pnp.exe
C:\Programmer\Analog Devices\SoundMAX\Smax4.exe
C:\Programmer\CyberLink\PowerDVD\PDVDServ.exe
C:\Programmer\Real\RealPlayer\update\realsched.exe
C:\Programmer\Adobe\Acrobat 10.0\Acrobat\Acrotray.exe
C:\Programmer\AVG\AVG2013\avgui.exe
C:\Documents and Settings\Claus Wiedenbein\Application Data\Spotify\Data\SpotifyWebHelper.exe
C:\Programmer\spotimote\spotimote.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Ahead\Lib\NMBgMonitor.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Ahead\Lib\NMIndexStoreSvr.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Ahead\Lib\NMIndexingService.exe
C:\Documents and Settings\Claus Wiedenbein\Lokale indstillinger\Application Data\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Programmer\Windows Media Player\wmplayer.exe
C:\Documents and Settings\Claus Wiedenbein\Skrivebord\HijackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://dk.msn.com/
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.dk/
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Connection Wizard,ShellNext = http://windowsupdate.microsoft.com/
R3 - URLSearchHook: SweetIM ToolbarURLSearchHook Class - {EEE6C35D-6118-11DC-9C72-001320C79847} - C:\Programmer\SweetIM\Toolbars\Internet Explorer\mgHelper.dll
O2 - BHO: AcroIEHelperStub - {18DF081C-E8AD-4283-A596-FA578C2EBDC3} - C:\Programmer\Fælles filer\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelperShim.dll
O2 - BHO: Babylon toolbar helper - {2EECD738-5844-4a99-B4B6-146BF802613B} - C:\Programmer\BabylonToolbar\BabylonToolbar\1.8.3.8\bh\BabylonToolbar.dll
O2 - BHO: RealPlayer Download and Record Plugin for Internet Explorer - {3049C3E9-B461-4BC5-8870-4C09146192CA} - C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Real\RealPlayer\BrowserRecordPlugin\IE\rpbrowserrecordplugin.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In SSV Helper - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Programmer\Java\jre7\bin\ssv.dll
O2 - BHO: Hjælp til tilmelding til Windows Live - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll
O2 - BHO: Adobe PDF Conversion Toolbar Helper - {AE7CD045-E861-484f-8273-0445EE161910} - C:\Programmer\Fælles filer\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEFavClient.dll
O2 - BHO: URLRedirectionBHO - {B4F3A835-0E21-4959-BA22-42B3008E02FF} - C:\PROGRA~1\MI1933~1\Office14\URLREDIR.DLL
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Programmer\Java\jre7\bin\jp2ssv.dll
O2 - BHO: SWEETIE - {EEE6C35C-6118-11DC-9C72-001320C79847} - C:\Programmer\SweetIM\Toolbars\Internet Explorer\mgToolbarIE.dll
O2 - BHO: SmartSelect - {F4971EE7-DAA0-4053-9964-665D8EE6A077} - C:\Programmer\Fælles filer\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEFavClient.dll
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Programmer\Fælles filer\Java\Java Update\jusched.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [NvMediaCenter] RunDLL32.exe NvMCTray.dll,NvTaskbarInit -login
O4 - HKLM\..\Run: [SoundMAXPnP] C:\Programmer\Analog Devices\Core\smax4pnp.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SoundMAX] "C:\Programmer\Analog Devices\SoundMAX\Smax4.exe" /tray
O4 - HKLM\..\Run: [RemoteControl] C:\Programmer\CyberLink\PowerDVD\PDVDServ.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe ARM] "C:\Programmer\Fælles filer\Adobe\ARM\1.0\AdobeARM.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [TkBellExe] "C:\Programmer\Real\RealPlayer\update\realsched.exe"  -osboot
O4 - HKLM\..\Run: [Acrobat Assistant 8.0] "C:\Programmer\Adobe\Acrobat 10.0\Acrobat\Acrotray.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\Programmer\Fælles filer\Ahead\Lib\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [AVG_UI] "C:\Programmer\AVG\AVG2013\avgui.exe" /TRAYONLY
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Acrobat Speed Launcher] "C:\Programmer\Adobe\Acrobat 10.0\Acrobat\Acrobat_sl.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [nwiz] C:\Programmer\NVIDIA Corporation\nview\nwiz.exe /installquiet
O4 - HKCU\..\Run: [ctfmon.exe] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Spotify Web Helper] "C:\Documents and Settings\Claus Wiedenbein\Application Data\Spotify\Data\SpotifyWebHelper.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [spotimote] "C:\Programmer\spotimote\spotimote.exe" C:\Programmer\spotimote\
O4 - HKCU\..\Run: [BgMonitor_{79662E04-7C6C-4d9f-84C7-88D8A56B10AA}] "C:\Programmer\Fælles filer\Ahead\Lib\NMBgMonitor.exe"
O7 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\System, DisableRegedit=1
O8 - Extra context menu item: Append Link Target to Existing PDF - res://C:\Programmer\Fælles filer\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEFavClient.dll/AcroIEAppendSelLinks.html
O8 - Extra context menu item: Append to Existing PDF - res://C:\Programmer\Fælles filer\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEFavClient.dll/AcroIEAppend.html
O8 - Extra context menu item: Convert Link Target to Adobe PDF - res://C:\Programmer\Fælles filer\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEFavClient.dll/AcroIECaptureSelLinks.html
O8 - Extra context menu item: Convert to Adobe PDF - res://C:\Programmer\Fælles filer\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEFavClient.dll/AcroIECapture.html
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MI1933~1\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: Opslag - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MI1933~1\OFFICE11\REFIEBAR.DLL
O9 - Extra button: (no name) - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @xpsp3res.dll,-20001 - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O16 - DPF: {6414512B-B978-451D-A0D8-FCFDF33E833C} (WUWebControl Class) - http://www.update.microsoft.com/windowsupdate/v6/V5Controls/en/x86/client/wuweb_site.cab?1350759730527
O20 - AppInit_DLLs:
O22 - SharedTaskScheduler: Browseui preloader - {438755C2-A8BA-11D1-B96B-00A0C90312E1} - C:\WINDOWS\system32\browseui.dll
O22 - SharedTaskScheduler: Component Categories cache daemon - {8C7461EF-2B13-11d2-BE35-3078302C2030} - C:\WINDOWS\system32\browseui.dll
O23 - Service: Adobe Flash Player Update Service (AdobeFlashPlayerUpdateSvc) - Adobe Systems Incorporated - C:\WINDOWS\system32\Macromed\Flash\FlashPlayerUpdateService.exe
O23 - Service: AVGIDSAgent - AVG Technologies CZ, s.r.o. - C:\Programmer\AVG\AVG2013\avgidsagent.exe
O23 - Service: AVG WatchDog (avgwd) - AVG Technologies CZ, s.r.o. - C:\Programmer\AVG\AVG2013\avgwdsvc.exe
O23 - Service: Java Quick Starter (JavaQuickStarterService) - Oracle Corporation - C:\Programmer\Java\jre7\bin\jqs.exe
O23 - Service: MBAMScheduler - Malwarebytes Corporation - C:\Programmer\Malwarebytes' Anti-Malware\mbamscheduler.exe
O23 - Service: MBAMService - Malwarebytes Corporation - C:\Programmer\Malwarebytes' Anti-Malware\mbamservice.exe
O23 - Service: NBService - Nero AG - C:\Programmer\Nero\Nero 7\Nero BackItUp\NBService.exe
O23 - Service: NMIndexingService - Nero AG - C:\Programmer\Fælles filer\Ahead\Lib\NMIndexingService.exe
O23 - Service: NVIDIA Driver Helper Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
O23 - Service: NVIDIA Update Service Daemon (nvUpdatusService) - NVIDIA Corporation - C:\Programmer\NVIDIA Corporation\NVIDIA Update Core\daemonu.exe
O23 - Service: AVG PC TuneUp Service (TuneUp.UtilitiesSvc) - AVG - C:\Programmer\AVG\AVG PC TuneUp\TuneUpUtilitiesService32.exe

--
End of file - 9497 bytes
Avatar billede 220661 Ekspert
28. november 2012 - 16:53 #1
Kør lige en tur med denne:
Hent Malwarebytes Anti-Malware herfra:
http://download.cnet.com/Malwarebytes-Anti-Malware/3000-8022_4-10804572.html?part=dl-10804572&subj=dl&tag=button

Installer programmet - når det er gjort skal du lade programmet opdatere sig. Herefter åbner et vindue, hvor du skal flytte prikken til "Kør et fuldstændigt systemscan" - klik på Skan Knappen - lad programmet arbejde. Når det er færdig (det tager lidt tid afhængig af hvor meget du har på computeren).
Derefter - Tryk på "Vis resultater" knappen efter scanningen - og herefter tryk på "Fjern det valgte" - nu åbnes log'en og du skal gemme den et sted, hvor du kan finde den igen. Kopier loggen herind.
Mht.: Vista/Win7 - HøjreMusseTast - "Kør som Administrator..."
Avatar billede 220661 Ekspert
28. november 2012 - 16:55 #2
Husk nu at trykke på "FJERN DET VALGTE" før du lukker programmet ned og sender loggen til mig.
Ellers er det en ommer med scanning nemlig, og måske et par timers ventetid igen.
Avatar billede Slettet bruger
28. november 2012 - 17:44 #3
Opdater computer ?
Dit AVG antivirus kør vist ikke.
http://i.imgur.com/Ateev.png

Du har en toolbar der er nasty
http://i.imgur.com/vZUj2.png
Sæt logfilen ind her.
http://www.hijackthis.de/#anl

Test om dit antivirus program virker.
http://www.eicar.org/85-0-Download.html
Klik på eicar.com 68 Bytes
http://i.imgur.com/FC5dE.png
Avatar billede Slettet bruger
28. november 2012 - 17:49 #4
OBS, der er ikke sikkert eicar virker i øjeblikket.
Avatar billede cosmo21 Novice
05. december 2012 - 21:09 #5
Her er loggen fra Malwarebytes Anti-Malware
____________________________________________

Malwarebytes Anti-Malware 1.65.1.1000
www.malwarebytes.org

Database version: v2012.12.05.07

Windows XP Service Pack 3 x86 NTFS
Internet Explorer 8.0.6001.18702
Claus Wiedenbein :: CLAUS-W [administrator]

mbam-log-2012-12-05 (18-11-03).txt

Skanningstype: Fuldstændig skanning (C:\|)
Skanningsmuligheder valgt: Hukommelse | Opstart | Registreringsdatabasen | Filsystem | Heuristics/Ekstra | Heuristics/Shuriken | PUP | PUM
Skanningsmuligheder som er deaktiverede: P2P
Objekter skannet: 283790
Tid gået: 55 minut(ter), 31 sekund(er)

Hukommelses Processorer Inficeret: 0
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Hukommelses Moduler Inficeret: 0
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Registreringsdatabasenøgler Inficeret: 1
HKCU\SOFTWARE\CROSSRIDER (Adware.GamePlayLab) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.

Registreringsdatabaseværdier Inficeret: 1
HKCU\Software\Crossrider|215AppVerifier (Adware.GamePlayLab) -> Data: de85a70bd04da0d142d3a4f807e03f15 -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.

Registreringsdatabasedata Objekter Inficeret: 4
HKCU\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\System|DisableRegistryTools (PUM.Hijack.Regedit) -> Dårlig: (1) God: (0) -> Sat i karantæne og erstattet succesfuldt.
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Security Center|AntiVirusDisableNotify (PUM.Disabled.SecurityCenter) -> Dårlig: (1) God: (0) -> Sat i karantæne og erstattet succesfuldt.
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Security Center|FirewallDisableNotify (PUM.Disabled.SecurityCenter) -> Dårlig: (1) God: (0) -> Sat i karantæne og erstattet succesfuldt.
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Security Center|UpdatesDisableNotify (PUM.Disabled.SecurityCenter) -> Dårlig: (1) God: (0) -> Sat i karantæne og erstattet succesfuldt.

Inficerede Mapper: 1
C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\IBUpdaterService (PUP.InstallBrain) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.

Inficerede Filer: 2
C:\Documents and Settings\Claus Wiedenbein\Application Data\data.dat (Stolen.Data) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\IBUpdaterService\repository.xml (PUP.InstallBrain) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.

(færdig)
Avatar billede cosmo21 Novice
05. december 2012 - 21:13 #6
Opdater computer ?
Dit AVG antivirus kør vist ikke.
SVAR : DEN KØRE DA FINT

Du har en toolbar der er nasty
SVAR : HVILKEN TOOLBAR

Test om dit antivirus program virker.
http://www.eicar.org/ (...)
Klik på eicar.com 68 Bytes
http://i.imgur.com/ (...)
SVAR: DENNE VIRKER IKKE, SOM DU OGSÅ SKREV LÆNGERE NEDE
Avatar billede Slettet bruger
06. december 2012 - 12:58 #7
Avatar billede cosmo21 Novice
06. december 2012 - 19:27 #8
Malwarebytes fandt da infektioner.
___________________________________
Ja den fandt infektioner.. fik den renset dem kan du se det via min nyeste log ?
Avatar billede Slettet bruger
07. december 2012 - 09:51 #9
Jeg henviser blot hvad din log fra HijackThis viser.
Avatar billede Slettet bruger
07. december 2012 - 09:51 #10
Jeg henviser blot til hvad din log fra HijackThis viser.
Avatar billede cosmo21 Novice
09. december 2012 - 13:44 #11
Nu har jeg kørt mail Malwarebytes og smider nu en ny Hijackthis herinde
_________________________________________________________________

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\PROGRA~1\AVG\AVG2013\avgrsx.exe
C:\Programmer\AVG\AVG2013\avgcsrvx.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\Programmer\AVG\AVG2013\avgidsagent.exe
C:\Programmer\AVG\AVG2013\avgwdsvc.exe
C:\Programmer\Java\jre7\bin\jqs.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Programmer\Malwarebytes' Anti-Malware\mbamscheduler.exe
C:\Programmer\Malwarebytes' Anti-Malware\mbamservice.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\VS7DEBUG\MDM.EXE
C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
C:\Programmer\AVG\AVG2013\avgnsx.exe
C:\Programmer\AVG\AVG2013\avgemcx.exe
C:\Programmer\AVG\AVG PC TuneUp\TuneUpUtilitiesService32.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Java\Java Update\jusched.exe
C:\WINDOWS\system32\RunDLL32.exe
C:\Programmer\Analog Devices\Core\smax4pnp.exe
C:\Programmer\Analog Devices\SoundMAX\Smax4.exe
C:\Programmer\CyberLink\PowerDVD\PDVDServ.exe
C:\Programmer\Real\RealPlayer\update\realsched.exe
C:\Programmer\Adobe\Acrobat 10.0\Acrobat\Acrotray.exe
C:\Programmer\AVG\AVG2013\avgui.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Adobe\OOBE\PDApp\UWA\AAM Updates Notifier.exe
C:\Documents and Settings\Claus Wiedenbein\Application Data\Spotify\Data\SpotifyWebHelper.exe
C:\Programmer\spotimote\spotimote.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Ahead\Lib\NMBgMonitor.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Ahead\Lib\NMIndexStoreSvr.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Ahead\Lib\NMIndexingService.exe
D:\BACK UP ---  CD DREV----- BACK UP BACK UP\WIIIII\WII 3 programmer til softmode\WII BACKUP MANAGER - SETUP\WiiBackupManager_Win32.exe
C:\WINDOWS\system32\msiexec.exe
C:\Documents and Settings\Claus Wiedenbein\Lokale indstillinger\Application Data\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Documents and Settings\Claus Wiedenbein\Skrivebord\Mindre brugte Ikoner\HijackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://dk.msn.com/
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.dk/
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Connection Wizard,ShellNext = http://windowsupdate.microsoft.com/
O2 - BHO: AcroIEHelperStub - {18DF081C-E8AD-4283-A596-FA578C2EBDC3} - C:\Programmer\Fælles filer\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelperShim.dll
O2 - BHO: RealPlayer Download and Record Plugin for Internet Explorer - {3049C3E9-B461-4BC5-8870-4C09146192CA} - C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Real\RealPlayer\BrowserRecordPlugin\IE\rpbrowserrecordplugin.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In SSV Helper - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Programmer\Java\jre7\bin\ssv.dll
O2 - BHO: Hjælp til tilmelding til Windows Live - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll
O2 - BHO: Adobe PDF Conversion Toolbar Helper - {AE7CD045-E861-484f-8273-0445EE161910} - C:\Programmer\Fælles filer\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEFavClient.dll
O2 - BHO: URLRedirectionBHO - {B4F3A835-0E21-4959-BA22-42B3008E02FF} - C:\PROGRA~1\MI1933~1\Office14\URLREDIR.DLL
O2 - BHO: DataMngr - {C1ED9DA0-AFD0-4b90-AC6A-D3874F591014} - C:\PROGRA~1\SEARCH~1\Datamngr\BROWSE~1.DLL
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Programmer\Java\jre7\bin\jp2ssv.dll
O2 - BHO: Search-Results Toolbar - {f34c9277-6577-4dff-b2d7-7d58092f272f} - C:\PROGRA~1\SEARCH~1\Datamngr\SRTOOL~1\searchresultsDx.dll
O2 - BHO: SmartSelect - {F4971EE7-DAA0-4053-9964-665D8EE6A077} - C:\Programmer\Fælles filer\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEFavClient.dll
O3 - Toolbar: Search-Results Toolbar - {f34c9277-6577-4dff-b2d7-7d58092f272f} - C:\PROGRA~1\SEARCH~1\Datamngr\SRTOOL~1\searchresultsDx.dll
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Programmer\Fælles filer\Java\Java Update\jusched.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [NvMediaCenter] RunDLL32.exe NvMCTray.dll,NvTaskbarInit -login
O4 - HKLM\..\Run: [SoundMAXPnP] C:\Programmer\Analog Devices\Core\smax4pnp.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SoundMAX] "C:\Programmer\Analog Devices\SoundMAX\Smax4.exe" /tray
O4 - HKLM\..\Run: [RemoteControl] C:\Programmer\CyberLink\PowerDVD\PDVDServ.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe ARM] "C:\Programmer\Fælles filer\Adobe\ARM\1.0\AdobeARM.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [TkBellExe] "C:\Programmer\Real\RealPlayer\update\realsched.exe"  -osboot
O4 - HKLM\..\Run: [Acrobat Assistant 8.0] "C:\Programmer\Adobe\Acrobat 10.0\Acrobat\Acrotray.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\Programmer\Fælles filer\Ahead\Lib\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [AVG_UI] "C:\Programmer\AVG\AVG2013\avgui.exe" /TRAYONLY
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Acrobat Speed Launcher] "C:\Programmer\Adobe\Acrobat 10.0\Acrobat\Acrobat_sl.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [nwiz] C:\Programmer\NVIDIA Corporation\nview\nwiz.exe /installquiet
O4 - HKLM\..\Run: [AdobeAAMUpdater-1.0] "C:\Programmer\Fælles filer\Adobe\OOBE\PDApp\UWA\UpdaterStartupUtility.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [SwitchBoard] C:\Programmer\Fælles filer\Adobe\SwitchBoard\SwitchBoard.exe
O4 - HKLM\..\Run: [AdobeCS6ServiceManager] "C:\Programmer\Fælles filer\Adobe\CS6ServiceManager\CS6ServiceManager.exe" -launchedbylogin
O4 - HKLM\..\Run: [DATAMNGR] C:\PROGRA~1\SEARCH~1\Datamngr\DATAMN~1.EXE
O4 - HKCU\..\Run: [ctfmon.exe] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Spotify Web Helper] "C:\Documents and Settings\Claus Wiedenbein\Application Data\Spotify\Data\SpotifyWebHelper.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [spotimote] "C:\Programmer\spotimote\spotimote.exe" C:\Programmer\spotimote\
O4 - HKCU\..\Run: [BgMonitor_{79662E04-7C6C-4d9f-84C7-88D8A56B10AA}] "C:\Programmer\Fælles filer\Ahead\Lib\NMBgMonitor.exe"
O8 - Extra context menu item: Append Link Target to Existing PDF - res://C:\Programmer\Fælles filer\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEFavClient.dll/AcroIEAppendSelLinks.html
O8 - Extra context menu item: Append to Existing PDF - res://C:\Programmer\Fælles filer\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEFavClient.dll/AcroIEAppend.html
O8 - Extra context menu item: Convert Link Target to Adobe PDF - res://C:\Programmer\Fælles filer\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEFavClient.dll/AcroIECaptureSelLinks.html
O8 - Extra context menu item: Convert to Adobe PDF - res://C:\Programmer\Fælles filer\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEFavClient.dll/AcroIECapture.html
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MI1933~1\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: Opslag - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MI1933~1\OFFICE11\REFIEBAR.DLL
O9 - Extra button: (no name) - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @xpsp3res.dll,-20001 - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O16 - DPF: {6414512B-B978-451D-A0D8-FCFDF33E833C} (WUWebControl Class) - http://www.update.microsoft.com/windowsupdate/v6/V5Controls/en/x86/client/wuweb_site.cab?1350759730527
O17 - HKLM\System\CCS\Services\Tcpip\..\{27FFE911-D031-4B73-B272-C8FD49B8D8F0}: NameServer = 208.67.222.222,208.67.220.220
O17 - HKLM\System\CS2\Services\Tcpip\..\{27FFE911-D031-4B73-B272-C8FD49B8D8F0}: NameServer = 208.67.222.222,208.67.220.220
O17 - HKLM\System\CS3\Services\Tcpip\..\{27FFE911-D031-4B73-B272-C8FD49B8D8F0}: NameServer = 208.67.222.222,208.67.220.220
O20 - AppInit_DLLs: C:\PROGRA~1\SEARCH~1\Datamngr\datamngr.dll C:\PROGRA~1\SEARCH~1\Datamngr\IEBHO.dll
O22 - SharedTaskScheduler: Browseui preloader - {438755C2-A8BA-11D1-B96B-00A0C90312E1} - C:\WINDOWS\system32\browseui.dll
O22 - SharedTaskScheduler: Component Categories cache daemon - {8C7461EF-2B13-11d2-BE35-3078302C2030} - C:\WINDOWS\system32\browseui.dll
O23 - Service: Adobe Flash Player Update Service (AdobeFlashPlayerUpdateSvc) - Adobe Systems Incorporated - C:\WINDOWS\system32\Macromed\Flash\FlashPlayerUpdateService.exe
O23 - Service: AVGIDSAgent - AVG Technologies CZ, s.r.o. - C:\Programmer\AVG\AVG2013\avgidsagent.exe
O23 - Service: AVG WatchDog (avgwd) - AVG Technologies CZ, s.r.o. - C:\Programmer\AVG\AVG2013\avgwdsvc.exe
O23 - Service: Java Quick Starter (JavaQuickStarterService) - Oracle Corporation - C:\Programmer\Java\jre7\bin\jqs.exe
O23 - Service: MBAMScheduler - Malwarebytes Corporation - C:\Programmer\Malwarebytes' Anti-Malware\mbamscheduler.exe
O23 - Service: MBAMService - Malwarebytes Corporation - C:\Programmer\Malwarebytes' Anti-Malware\mbamservice.exe
O23 - Service: NBService - Nero AG - C:\Programmer\Nero\Nero 7\Nero BackItUp\NBService.exe
O23 - Service: NMIndexingService - Nero AG - C:\Programmer\Fælles filer\Ahead\Lib\NMIndexingService.exe
O23 - Service: NVIDIA Driver Helper Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
O23 - Service: NVIDIA Update Service Daemon (nvUpdatusService) - NVIDIA Corporation - C:\Programmer\NVIDIA Corporation\NVIDIA Update Core\daemonu.exe
O23 - Service: SwitchBoard - Adobe Systems Incorporated - C:\Programmer\Fælles filer\Adobe\SwitchBoard\SwitchBoard.exe
O23 - Service: AVG PC TuneUp Service (TuneUp.UtilitiesSvc) - AVG - C:\Programmer\AVG\AVG PC TuneUp\TuneUpUtilitiesService32.exe

--
End of file - 10920 bytes
Avatar billede Slettet bruger
09. december 2012 - 15:19 #12
Ser fint ud ingen problemer. Dobbeltklik på billed.
http://img824.imageshack.us/img824/2975/wwwhijackthisdeanl.png

Din første log fra HijackThis.
http://img831.imageshack.us/img831/2975/wwwhijackthisdeanl.png
Avatar billede cosmo21 Novice
09. december 2012 - 15:33 #13
super så gives der point lig svar jer der har bidraget med hjælp her
Avatar billede Slettet bruger
09. december 2012 - 15:42 #14
svar