Avatar billede olmas Nybegynder
25. november 2012 - 13:24 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Ps3 ekstern

Hej

Jeg har en af de første ps3 som kom på marked på 80 gb. Det jo ikke meget plads.... efterhånden. Har før sat en ekstern harddisk til ( Seagate ) fyldt med billeder og film, men det kører over netværk nu. Kan jeg bruge denne Seagate til at udvide kapaciteten og gemme spildata, eller kan det kun gøres ved at installere en større intern harddisk ?
Avatar billede CRKrogh Ekspert
25. november 2012 - 16:45 #1
Hej.

  Den kan kun gemme savegames på den interne HD. Men med de priser, en 2,5" SATA-disk står i idag, skulle det vel være en overkommelig ting.
  Jeg skiftede selv disk i en PS3 magen til din, men overvejer nu at erstatte den med en SSD, nu hvor priserne på dem er kommet ned i noget mere fornuftigt. Man når langt med 128GB på en PS3'er.

De bedste hilsner
Avatar billede olmas Nybegynder
25. november 2012 - 17:15 #2
Men da jeg har en harddisk stående er der jo ingen grund til at købe !
Men jeg blev ikke meget klogere af dit svar. Det er en ekstern hd jeg vil bruge, men kan den bruges som om den er intern ?
Avatar billede jonasbgebjerg Nybegynder
25. november 2012 - 19:29 #3
Du kan ikke gemme savegames osv. På en ekstern HDD. En ekstern er udelukkende til at gemme Film, billeder osv. På. Du skal desværre have fat i en intern HDD 2,5 Tommers
- De kan købes meget billigt maks. En uge's fragt Amazon.co.uk
Avatar billede CRKrogh Ekspert
26. november 2012 - 08:33 #4
Læs dog første linie i mit svar - "Den kan kun gemme savegames på den interne HD."!
Avatar billede olmas Nybegynder
26. november 2012 - 09:16 #5
''CRKrogh''
Misforstod dit ordvalg!

Ok, så må jeg invistere.

Tak
Avatar billede CRKrogh Ekspert
29. november 2012 - 11:57 #6
Godt du kommer i mål med det - lige nu ser det jo ud til at SSD er det rigtige valg.

De bedste hilsner