Avatar billede 2Ki2904 Nybegynder
22. november 2012 - 22:29 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Linksys WRT54G V.6

Jeg har et problem med flere linksys router af model WRT54G de kører alle med den sidste nye firmware problemet er at hver gang jeg skifter ip range fra standart 192.168.1.1 til fks. 192.168.100.1 så går routeren fast og er ikke til at komme i kontakt med igen før den får sin standart adresse tilbage jeg har prøvet med 10.0.0.1 også med samme resultat er der nogen der har en forklaring på det håber i kan hjælpe
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
22. november 2012 - 22:41 #1
Din PC du bruger til at forbinde til routeren skal have en ny IP-adresse i det nye område, før den kan få forbindelse igen. Du kan evt. genstarte PC-en før du prøver at forbinde igen.
Avatar billede 2Ki2904 Nybegynder
22. november 2012 - 22:55 #2
det får den automatisk via DHCP så det er ikke der fejlen ligger jeg får også login skærmen frem og kan skrive brugernavn og kode men så snart jeg begynder at naviger rundt i menuen hænger den og det bliver den ved med ind til jeg reseter den
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
22. november 2012 - 23:03 #3
Det er jo en kende mystisk. Hvis du skifter til fx 10.0.0.1 - står der så 10.0.0.1 i adresselinien, og i de links du klikker på? Jeg tænkte om der kunne være noget cachet i browseren... Ellers prøv med en anden browser.
Avatar billede 2Ki2904 Nybegynder
23. november 2012 - 15:51 #4
ip adressen er den rigtige og har prøvet med forskelige maskiner og har også prøvet at tømme cachen
Avatar billede 2Ki2904 Nybegynder
20. februar 2013 - 21:15 #5
Har købt en ny