Avatar billede kenneth95 Nybegynder
22. november 2012 - 14:37 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Computer hylder ved opstart

Hej. jeg har det problem at min computer hyler konstant når jeg tænder den, har lige fået en corsair 430 watt strømforsyning hjem og sat i. Der kommer intet på skærmen
Hvad kan det skylde?
Avatar billede Slettet bruger
22. november 2012 - 15:58 #1
Kan du have skubbet RAM-klodserne løse.. eller glemt at sætte ét af de mange strømstik i ?
- Selve hyleriet, korte bib, lange.. Plejer at have betydning. Typisk beskrevet i bundkortsmanualen!
Avatar billede jokkejensen Novice
22. november 2012 - 15:58 #2
Hvilket bundkort/bios ?
Avatar billede jokkejensen Novice
22. november 2012 - 15:59 #3
Continuous Beep :     No Power, Loose Card, or Short.
Avatar billede kenneth95 Nybegynder
22. november 2012 - 18:46 #4
Bundkortet er et asrock alivenf4g-dvi
og grafikkortet er et GeForce 8800 GT

Jeg er lidt usikker med de strømstik, stikket til harddisken er i og  alle de der 24 pin.

men der er en der står PCI-e på og ved ikke hvor den skal hen og om den overhoved skal sidde et sted?