Avatar billede GeoDk Nybegynder
21. november 2012 - 23:11 Der er 2 kommentarer

Canon Pixma MP560

Hej.
Håber der er en eller flere som kan hjælpe, jeg har fået mig en printer men kan ikke få den til at du :S
Jeg kan printe og lign. computeren har fundet den og programmer installeret, men nu skal jeg scanne et billede jeg står og skal bruge i morgen...... eller ja nu.

Men der står den "prepering...." også skifter den bare ud til "læg dokumentet på pladen og tryk på farve" (håber i forstår)

Jeg har prøvet at være inde i enheder og printere for at scanne, intet virker.
Nogen som har en ide til hvad jeg kan gøre???
Avatar billede GeoDk Nybegynder
21. november 2012 - 23:26 #1
Lige en ting, det kan sagtens scanne ved hjælp af sd kort, men kan ikke scanne over til at gemme det på computeren, selvom det er forbundet til netværket og det er forbundet med usb.