Avatar billede sofie22 Nybegynder
20. november 2012 - 22:12 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

usb stik

jeg havde et problem med en kingston usb stik jeg havde en virus på den,jeg kunne kun slette den ved at formatere den efter det var gjordt var det ikke en fatfil men rawfil så jeg kan ikke gemme noget på den mere er der nogen der ved hvad jeg skal gøre for at få den tilbage til en fatfil

sofie22
Avatar billede Blueeyez Mester
20. november 2012 - 22:18 #1
Du går til diskhåndtering og formaterer den til fat32 :)..

Du skriver ikke hvilket styresystem du benytter, men en mulighed der vidst gælder xp vista og 7 er: kontrolpanel, administration, computer administration, diskhåndtering og højreklik på disken og vælg formater og så følger du guiden som der burde komme frem.
Avatar billede sofie22 Nybegynder
20. november 2012 - 22:37 #2
har prøvet det du siger men jeg har ikke en mulighed for at lave den om, jeg kan når jeg har fomateret lægge ting på usb og se dem men lige så snart jeg tager den ud af pcen og sætter den til pcen igen forsvinder det jeg har lagt ind og så siger den at den er helt fuld (blå)

sofie22
Avatar billede Poko1 Ekspert
20. november 2012 - 22:50 #3
Du skal først nedlægge partitionen og så forsøge at oprette en ny.
Avatar billede sofie22 Nybegynder
20. november 2012 - 23:15 #4
tak for hjælpen jeg kunne formatere den så den fik en exfat og kan nu bruges

sofie22
Avatar billede Poko1 Ekspert
21. november 2012 - 09:50 #5
Accepter lige dit svar så tråden bliver lukket :-)