Avatar billede coolhenrik10 Nybegynder
20. november 2012 - 16:23 Der er 2 kommentarer

Css addon til eventscript (python)

Hej Allesammen.

Jeg køre en css server, og ville høre om der er nogle der kunne lave en plugin til den?

Alle skulle kunne skrive en kommand in (!butik) og så vil den her menu komme frem.

1. køb
2. penge
3. skins
4. sælg

6. luk

Hilsen Henrik
Avatar billede jokkejensen Novice
21. november 2012 - 11:01 #1
ik andet end at lave en liste ?
Avatar billede coolhenrik10 Nybegynder
21. november 2012 - 15:21 #2
Jo, der skal være skins, haler og alt muligt inde i køb. Inde i sælg sælger du de ting du ikke vil have mere (Til end mindre pris (Lidt ligesom Gamestop)) Inde i skins sætter du dine skins og haler på. Inde i penge skal der stå hvor mange penge du har.

Hilsen Henrik

Ps. man skal kunne få 1 point per minut (så lav en fair pris på tingene :) )