Avatar billede THJE13 Nybegynder
18. november 2012 - 07:41 Der er 12 kommentarer

Windows media center i alle ikoner

Hejsa.
Jeg har desperat ledt efter en løsning på nedenstående og har fået anbefalet denne side. Jeg er ikke specielt skrap til IT.
Næsten alle mine mapper er angivet med media center og de få, som ikke er åbner også media center. Selv Norton Antivirusprogrammet...
Jeg har Windows7. Har prøvet genstart flere gange og bedt den reparere uden held .
Har været på nogle sider, men kan helt ærligt ikke finde ud af det - feks: http://www.sevenforums.com/tutorials/19449-default-file-type-associations-restore.html
Mangler jeg at fortælle noget? Håber I kan hjælpe!!!
Avatar billede Poko1 Ekspert
18. november 2012 - 07:50 #1
Avatar billede Poko1 Ekspert
18. november 2012 - 07:55 #2
Avatar billede THJE13 Nybegynder
18. november 2012 - 08:42 #3
Da jeg ville køre fix it gik den direkte på windows media center???
Avatar billede THJE13 Nybegynder
18. november 2012 - 08:42 #4
Forresten tak for hurtig respons:-)
Avatar billede Poko1 Ekspert
18. november 2012 - 09:03 #5
Har du prøvet at gendanne til før problemet opstod?
Start Alle programmer vedligeholdelse Sikkerhedskopiering og gendannelse.
Avatar billede 220661 Ekspert
18. november 2012 - 09:16 #6
#0 Den omtalte side du refererer til, har du hentet .exe filen og kørt denne?
Avatar billede THJE13 Nybegynder
18. november 2012 - 09:30 #7
Poko1: Har prøvet gendannelse mv, men igen ligegyldigt hvad jeg trykker på kommer wmc.

XP P: Hentet exe filen? det kan jeg ikke finde. Obs på at jeg er meget grøn;-)
Avatar billede Poko1 Ekspert
18. november 2012 - 10:09 #8
Avatar billede jens_peter Nybegynder
18. november 2012 - 10:48 #9
Det lyder til at være noget rigtigt kludder, som du er røget ind i, så hvis jeg var dig, så ville jeg gemme, hvad jeg havde af billeder og andet du gerne vil beholde - skoleopgaver måske?

Få gerne en med forstand på det til at hjælpe, det kommer nemlig aldrig tilbage igen, så det skal ud på en usb-stik.

Herefter så brug din gendannelsesDVD, hvis du har en sådan.

Ellers tror jeg, at det vil være klogt at få hjælp til at geninstallere windows ikke bare installere oven i, men på den rigtige måde,med installation af drivere fra din driverCD osv.

Når du har gjort det, så skal der sættes mailkonto op og den slags, men det er jo ganske nemt, hvis du har en google-konto, som vi snart har allesammen, så er det jo kun bogmærket/linket der skal gemmes i browseren.

Husk forresten dine bogmærker også, det er så ærgerligt at glemme det, jeg har prøvet det!

Held og lykke med det.
Avatar billede 220661 Ekspert
18. november 2012 - 12:27 #10
#7 Du må da ha en mappe der hedder noget a la download, My downloads, downloaded programfiles eller hentede filer hvis du bruger firefox.
Avatar billede Poko1 Ekspert
18. november 2012 - 12:33 #11
Hold da kæft jeg melder tråden af igen dr bliver alligevel lagt svar om dt er løsningen eller EJ :-(
Avatar billede 220661 Ekspert
21. december 2012 - 20:04 #12
Er du kommet videre?