Avatar billede Maldir Nybegynder
17. november 2012 - 19:07 Der er 4 kommentarer

Lav dine egne e bøger fra din egne bøger

Hej alle derude.
Er der nogen der kan fortælle mig hvordan man nemmest scanner sine bøger ind man har stående og kan lave dem til en ebog så de osse kan læses på ens tablet eller mobil telefon? er der et bestemt program man kan gøre det med?

Hilsen Søren
Avatar billede Blueeyez Mester
17. november 2012 - 21:28 #1
Blot et forslag: http://www.atiz.com/resources/how-to-ebook/

Kan dog se når jeg gennemgår den at du nok ikke lige får den ønskede kvalitet medmindre du har tænkt dig at skære alle siderne ud af dine bøger for at opnå god kvalitet...
Avatar billede Poko1 Ekspert
17. november 2012 - 23:12 #2
Avatar billede Maldir Nybegynder
18. november 2012 - 19:14 #3
Kan man ikke bruge sin almindelige scanner.
Jeg har en Brother dcp-j125 også tænkte jeg på om man ikke kunne bruge den også eventuelt et program sammen med?
Avatar billede Blueeyez Mester
18. november 2012 - 19:19 #4
#3 Hvis du ødelægger bøgerne så kan skanneren godt bruges, men ellers tvivler jeg stærkt på en normal skanner kan give gode resultater... en håndholdt er nok det nærmeste alternativ.. ellers at købe e-bøgerne.. Jeg går ikke ud fra det handler om under 100 sider, så der er en del arbejde i det..