Avatar billede marqhansen Nybegynder
17. november 2012 - 17:04 Der er 3 kommentarer

ip-Kamera mister forbindelsen

Hej

Jeg en 3 D-link DSC-930L kamera siddende - det virker fin, med overvågning fra Iphone mv.

Men de mister tit forbindelsen, også kan jeg se de har skiftet til en anden ip adresse, som jo ikke er åben for i router.

Hvordan konfigurerer jeg dem til at blive på den samme ip adresse hele tiden ?
Avatar billede marqhansen Nybegynder
19. november 2012 - 13:28 #2
tak for indlægget - der er jeg også nået til i manualen - kan dog stadig ikke få det til at virke - hvis jeg prøver og udfylde med fast ip - skirver den det ikke er en korrekt ip adresse
Avatar billede kgkg Nybegynder
19. november 2012 - 17:41 #3
Hvad skriver du i felterne?

Hvilket IP Range kører du i?