Avatar billede helge.la Novice
17. november 2012 - 07:36 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Beocom 600

Hej
Er der nogen som ved hvor man kan finde en vejledning til en beocom 600
Avatar billede 220661 Ekspert
17. november 2012 - 07:53 #1
http://beophile.com/?page_id=11090

ca midt på siden er beocom 600
Avatar billede 220661 Ekspert
17. november 2012 - 08:19 #2
Jeg kan ikke skaffe dig en manual, men jeg kan besvare dit spørgsmål om hvordan man indkoder telefonnumre:
Tryk på den midterste tast tv. (med en sort cirkel) og derefter MENU (7-tallet). Så er du inde i menuen, hvor første mulighed er at oprette navn/nummer. Ved at bruge den runde tast i midten af navigationshjulet accepterer du og kan derefter "bladre" i bogstaver og tegn ved hjælp af navigationshjulet. Du skal trykke OK (føromtalte runde tast) efter hvert bogstav, for til sidst at gå til GEM NAVN og trykke OK. Derefter er indkodningen gemt, og du kan fortsætte.

Dette er sakset fra denne tråd:
http://www.kandu.dk/spg11450.aspx
Avatar billede helge.la Novice
17. november 2012 - 17:01 #3
Tusind tak for svaret det kunne jeg fint bruge
Avatar billede 220661 Ekspert
17. november 2012 - 17:15 #4
velbekomme