Avatar billede c-r0 Nybegynder
10. august 2001 - 20:33 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Adgang til TDC\'s router

Jeg har teledanmarks Proaccess adsl med tilhørende  preinstillet speedstream router 5711.
Og da jeg nu ønskede at åbne 2 porte ringede jeg til TDC for at spørge om de kunne hjælpe mig for jeg kunne ikke selv komme ind.
det var selvfølgelig inden jeg viste at TDC kræver 1000 Kr for at lave en lille ændring i ens router, og det syntes jeg var lidt dyrt for at få åbnet 2 porte.

så jeg vil høre om der er nogen her der ´hved hvordan man kan komme in i deres router.
Avatar billede kobbernagel Nybegynder
10. august 2001 - 20:35 #1
Du trykker resetkanppen ind og holder den i 10 sekunder. Så kan du komme ind via webbrowseren i 5 min uden kode på dens lokale IP (normalt 192.168.1.1)
Avatar billede bobbedude Nybegynder
10. august 2001 - 20:37 #2
lytter da jeg har samme modem uden reset knap >>
Avatar billede kobbernagel Nybegynder
10. august 2001 - 20:39 #3
Ok. Så findes der en uden, men der hvor jeg har prøvet det med Prosccess var der reset knap på.
Avatar billede sukos Juniormester
10. august 2001 - 20:39 #4
De der tdc er da bare for dyre!!!!!!
Avatar billede sukos Juniormester
10. august 2001 - 20:40 #5
De vil forresten også ha\' flere penge for at afmelde et isdn-abonnement end det kostede at oprette.
Avatar billede bobbedude Nybegynder
10. august 2001 - 20:47 #6
oki jeg pressede en tele fyr til at give mig mit :ø)
Avatar billede kapla Nybegynder
10. august 2001 - 22:20 #7
Avatar billede c-r0 Nybegynder
11. august 2001 - 22:00 #8
Tak for alle jeres svar jeg prøvede det med at resette den, men kunne stading ikke komme ind på den