Avatar billede playjacob Nybegynder
15. november 2012 - 20:57 Der er 1 løsning

Hjælp til dual monitor (Udvidet skrivebord) på Ati Radeon HD 5450 uden HDMI

Hej Eksperten.dk's brugere

Jeg prøver at få min computer til at køre med dual monitors.
Men jeg ser online at det åbenbart ikke er normalt at ikke have HDMI med det grafikkort jeg har Ati Radeon HD 5450 men uden HDMI tilslutning.
Jeg vil derfor gerne vide om det er mugligt at slutte en skærm til grafik kortet direkte via VGA og endnu en skærm via en DVI til VGA converter og have muglighed for Udvidet Skrivebord - Ikke bare dubleret skærm?

Extra info om min computer:
Min computer er en Dell Dimension 9200 men istedet for det grafik der kom med den sidder der et Ati Radeon HD 5450 uden HDMI tilslutning.
Styresystem: Vista
Detaljeret info om computer: http://speccy.piriform.com/results/1ayqmjrIjIuQmzkKeENgtja - Genereret af Piriform Speccy (http://www.piriform.com/speccy)
Avatar billede playjacob Nybegynder
18. januar 2013 - 19:13 #1
Har selv fundet svar.
Lukker.