Avatar billede annalindquist Nybegynder
14. november 2012 - 20:54 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

THAILAND

Hej.
Min kæreste på 21, som er studerende vil meget gerne ud og rejse med mig til Thailand d. 25 dec- 8 jan. Men det er sådan at det kniber med penge.
Er der nogen her der ved hvad en afbudsrejse til Phuket ca kommer til at koste hvis man bestiller den meget kort inden afrejse, eller bare tropper op i lufthavnen med en kuffert d. 25, og siger man gerne vil afsted.
Jeg håber virkelig nogen kan hjælpe.
Det er bare til en tur/retur rejse, gerne med mellemlandinger og uden hotel.
:-)
Avatar billede Slettet bruger
15. november 2012 - 08:38 #2
http://www.flybillet.dk/valg-flyrejse-alternativ?tduid=c717e670be6888f50b23baecc29fbcfd

selvfølgelig kan du satse på at sætte dig i lufthavnen og måske være heldig men regn ikke med det
har aldrig prøvet at holde jul i kastrup lufthavn

men at være 2 og til specifikt rejsemål på bestemt dato og sted
det er en håbløs opgave

m.v.h
Avatar billede Slettet bruger
22. november 2012 - 11:17 #3
kunne du bruge det til noget
Avatar billede annalindquist Nybegynder
18. december 2012 - 20:46 #4
Jeg har ikke kunnet finde mine egne spørgsmål (er ny)
så har først kunne svarer nu, da jeg fandt ud af at de sender mail når der svares på indlæg (tjekker den ikke så tit)
Men ja, siderne er gode! Mange tak!
Avatar billede vejmand Juniormester
18. december 2012 - 20:58 #5
Du kan se dine spørgsmål under din profil: http://www.eksperten.dk/profil/annalindquist

Husk også at lukke dine spørgsmål, når problemet er løst.

Hvis ikke hjælperen har sendt et "Svar", ber du om det.
Herefter accepterer du "Svaret", og spørgsmålet er lukket korrekt.
Her kan du se, hvordan du accepterer et svar: http://www.youtube.com/watch?v=s26DGiuvXBo
Avatar billede annalindquist Nybegynder
19. december 2012 - 10:28 #6
Synes det er lidt svært, men tak! :-)