Avatar billede hkprofil Forsker
14. november 2012 - 12:17 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Backup til Samsung Galaxy S2

Jeg benytter aCalender på min Samsung Galaxy S2. Er der nogen der ved, hvordan jeg får lavet en backup af mine aftaler. Jeg kan ikke synkronisere med Outlook fordi det er en 2007 udgave? I øvrigt bruger jeg Windows 7. På forhånd tak!
Avatar billede stinejh1980 Nybegynder
15. november 2012 - 13:58 #1
Jeg har selv en Google konto, som syncroniserer med aCalender. Så behøver du ikke lave backup, for det hele ligger online på din Google konto :-)
Avatar billede hkprofil Forsker
15. november 2012 - 14:23 #2
Det lyder rigtig godt, så kan du måske hjælpe mig med at finde den på min Google konto?
Avatar billede stinejh1980 Nybegynder
16. november 2012 - 10:23 #3
Prøv at logge ind på google og gå ind under kalender. Så kan du se om alle indlæg også kan ses her.
Avatar billede hkprofil Forsker
17. november 2012 - 08:40 #4
Jeg har været inde på min Google konto og kalender, men der er intet, ej heller finder jeg aCalender der? Hvordan har du gjort?
Avatar billede stinejh1980 Nybegynder
21. november 2012 - 12:48 #5
aCalender viser egentlig kun det du har sat den til at vise, forstået som at under indstillinger kan du vælge hvilke kalendere den skal cise.

Lige lidt ekstra spørgsmål før jeg kan give endeligt svar:
1. Har du tilføjet din Google konto inde under Indstillinger >>> konti og synkronisering??

2. Hvis ja, har du "vinger af" at den skal synkronisere kalender??

3. Har du tjekket hvilke indstillinger du har sat under Samsungs egen kalender??

Mvh Stine
Avatar billede hkprofil Forsker
21. november 2012 - 13:51 #6
1) aCalender viser egentlig kun det du har sat den til at vise, forstået som at under indstillinger kan du vælge hvilke kalendere den skal cise. UNDER INDSTILLINGER STÅR DER IKKE NOGET OM KALENDERE?

2) Lige lidt ekstra spørgsmål før jeg kan give endeligt svar:Har du tilføjet din Google konto inde under Indstillinger >>> konti og synkronisering?? JA

3) Hvis ja, har du "vinger af" at den skal synkronisere kalender?? JA

4)Har du tjekket hvilke indstillinger du har sat under Samsungs egen kalender?? HVAD SKAL DER STÅ?
mvh
Hjørdis
Avatar billede hkprofil Forsker
21. november 2012 - 13:52 #7
PS: Der står stadig ikke noget i min aCalender når jeg går i Google?
Avatar billede stinejh1980 Nybegynder
21. november 2012 - 14:23 #8
Jeg har ikke lige min Sansung her.
Jeg kigger lige på den i aften og svarer i morgen
Avatar billede stinejh1980 Nybegynder
22. november 2012 - 08:12 #9
Jeg har ikke lige fundet ud af hvordan du kopierer alle dine indlæg til Google i 1 hug, men når du opretter en ny aftale, kan du så ikke vælge google kalender?? (Lige gyldig om du bruger Samsung kalender eller aCalendar)

Jeg overvejer om det er lettere at ligge kalender indlægne over på din computer, for derefter at kopiere dem til Google. Fremover når du opretter aftaler skal du bare huske at vælge Google.
Avatar billede Slettet bruger
23. november 2012 - 11:21 #10
Avatar billede hkprofil Forsker
29. november 2012 - 07:48 #11
Tak for din deltagelse, det virker dog lidt omstændigt :-(
I mellemtiden har jeg fået det til at virke med Outlook/aCalender, det var udelukkende pga Samsungs Kies program der ikke var opdateret, ellers tak for hjælpen.
Avatar billede Slettet bruger
29. november 2012 - 19:45 #12
det virker dog lidt omstændigt :-(

Jeg har aldrig brugt et backup program der var letter at bruge !
Avatar billede hkprofil Forsker
30. november 2012 - 08:05 #13
Så er det nok mig, der gør noget forkert :-(