Avatar billede gnyff Nybegynder
13. november 2012 - 20:31 Der er 1 løsning

Thunderbird - Vil ikke sende eller gemme i klader

Ok, jeg er ved at blive sindssyg.

Jeg bruger thunderbird 16.0.2 og har 4 imap sat op på den. Den vil godt modtage mail, men ikke sende eller gemme i kladder. Eller det vil sige at nogen gange kan jeg godt.

Når jeg forsøger at sende skriver den at der er timeout på smtp.  Når jeg forsøge at gemme, gemmer thunderbird 98% men så skriver den der ikke er nogen forbindelse til mailserveren.

Jeg har næsten prøvet alt. Deaktivere min antivirus, slået Windows firewall fra, ændret porte, kørt som administrator.

Jeg kan godt modtage e-mail og også godt sende fra en anden computer, der er sat op på "præcis" samme måde.

Please at der er nogen af jer der kan hjælpe mig
Avatar billede gnyff Nybegynder
09. februar 2013 - 19:56 #1
Jeg har fundet ud af hvad problemet var. Det var fordi jeg fik de forkerte DNS-servere