Avatar billede engebjerg Nybegynder
13. november 2012 - 14:16 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Win8 - blå skærm

Jeg har fornylig installeret Win8 på min Vista maskine. Alt fungerede fint de første par dag, men nu kører det ikke mere.
Under opstart forsøger Win8 at reparere sig selv, men kan ikke pga fejl:
0xc000021a

Jeg kan, som det eneste, få adgang til Komandopromt'en, men det har jeg ikke tilstrækkelig viden til at kunne bruge til noget.

Vh
Jens Ole
Avatar billede Slettet bruger
13. november 2012 - 14:45 #1
Prøv og skriv : CHKDSK /F ( Enter ) i komandopromt.
Avatar billede Slettet bruger
13. november 2012 - 14:49 #2
Avatar billede engebjerg Nybegynder
13. november 2012 - 15:04 #3
CHKDSK /F kan ikke køres pga skrivebeskyttelse
http://i.imgur.com/ (...) kan ikke genkendes som en komando
Avatar billede tom8 Nybegynder
13. november 2012 - 18:27 #4
jeg har også vista.......sveder som et svin over tanken om at noget går galt som her !
Avatar billede tom8 Nybegynder
17. november 2012 - 09:34 #5
hvordan går det med problemet ?
Avatar billede engebjerg Nybegynder
17. november 2012 - 22:56 #6
Jeg er ikke kommet ret meget længere. Har dog haft kontakt til MS, som ville få en teknikker til at ringe. Det er ikke sket endnu, men jeg vil prøve at få fat i dem igen på onsdag.
Avatar billede engebjerg Nybegynder
09. december 2012 - 20:36 #7
Jeg har haft en del kommunikation med MS. Forskellige muligheder har været afprøvet, men det endte med en ny installation af w8 og dermed sletning af alle mine programmer. Heldigvis har jeg mine dokumenter liggende på en anden partition så de er stadig intakte.

Jens Ole
Avatar billede tom8 Nybegynder
10. december 2012 - 12:31 #8
sletning af alle mine programmer.....hmm.....surt
Avatar billede engebjerg Nybegynder
10. december 2012 - 22:22 #9
Ja, det er surt :(
Men det ser ud til at W8 nu kører - det ser temmelig anderledes ud en tidligere versioner, men jeg tror det er et OK styresystem.
Jens Ole