Avatar billede Twankle Nybegynder
12. november 2012 - 16:23 Der er 4 kommentarer

Spørgsmål til Skype

Har ansøgt en person inde på skype, du ved når man har ansøgt, står der bare personens brugernavn indtil de acceptere, men nu står der så det som de rigtig kalder sig inde på skype, hvilket jeg går ud fra betyder de har accepteret? men der står et spørgsmålstegn ude for navnet, og jeg har mulighed for at trykke andmod om godkendelse igen, også derinde kan jeg se billede og hele svineriet, men hvorfor står personen med spørgsmålstegn? kan ikke se billede under profil, men under andmod om godkendelse igen kan jeg godt? Har personen accepteret eller hvad sker der? :)

- Twankle
Avatar billede jokkejensen Novice
12. november 2012 - 16:51 #1
Sikkert, og fjernet dig igen.
Avatar billede Twankle Nybegynder
12. november 2012 - 16:56 #2
Hvis jeg så sender en anmodning igen under det der " andmod om godkendelse igen " for personen så andmodningen? eller gør de ikke fordi de har sagt nej en gang? :)
Avatar billede claes57 Ekspert
12. november 2012 - 17:52 #3
kontakt personen (telefon/email) før du spammer til med anmodninger om kontakt.
Avatar billede Cecilie Givard Praktikant
01. august 2017 - 18:12 #4
Okay jeg har Virklige brug for jeres Hjælp! kan virklige ikke komme ind på min Skype profil og har mega mega mange private. ting der inde så.. ville i være søde og Hjælpe mig?: jeg har Glemt og Sætte Email på Sry :(( og mit Nr. så men vil virklige gerne ha den igen :( savner mine Private ting som. koder Emails og andre ting & at Skype med mine venner :'( pls Hjælp! ;'( sry stave fejl Men pls Hjælp? :'(