Avatar billede ornfeldt Nybegynder
12. november 2012 - 14:04 Der er 3 kommentarer

Windows 8 start skærm

hej!
Jeg kan ikke finde microsoft word eller powerpoint under alle apps til start skærmen. Men jeg har en genvej til at ligge på skrivebordet. Hvordan får jeg det til start skærmen?

Håber i kan hjælpe
Mads
Avatar billede PapaDoc Nybegynder
12. november 2012 - 14:30 #1
Har du forsøgt at bare at højreklikke på ikonet for programmet på skrivebordet, og vælge "Fastgør til start"?
Avatar billede Slettet bruger
12. november 2012 - 14:33 #2
højre klik på den eller marker den

fremkommer der så ikke muligheden fastgør til proceslinie

eller muligvis hvis dy trykker søg
fremkommer der så ikke en masse ting du kan gøre det ved det som skrevet

m.v.h
Avatar billede ornfeldt Nybegynder
12. november 2012 - 14:40 #3
Når man højre klikker frem kommer der kun fast gør til proceslinjen, så den kommer ikke ind på start. Og dette at søge fik jeg til at virke med excel men ikke word og powerpoint.. :/