Avatar billede Gofa Nybegynder
11. november 2012 - 21:17 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hjælp til at finde 0,5m Ottetalstik/Euro power cabel

Hej her inde

Som overskrifter siger så søger jeg hjælp til at finde Ottetals power kabeler, på 0,5m gerne i hvidt men sort kan også godt gå an.
Kablet skal bla. bruges til min Mac Mini, en Airport Ekspress og andet It udstyr, hvor jeg gerne vil slippe for de 1,5-2,5 meter ledninger der hører med.

Alternativt et sted hvor man kan bestille på meterlængde eller lave sine egene stik, uden at skulle lave en samling mit på kablet.

Mvh Casper
Avatar billede Skumlos Nybegynder
20. november 2012 - 21:54 #1
Hvorfor klipper du ikke bare stikket af i den længde du vil have og sætter et nyt stik på i den anden ende? Altså her tænker jeg på stikket der går i stikkontakten? Så skal du bare score et par stik i den lokale Harald Nyborg eller hva ved jeg og så spiller klaveret..
Avatar billede Gofa Nybegynder
20. november 2012 - 21:58 #2
haha ja så langt har jeg slet ikke tænkt. Tro det eller ejer jeg har endda kigget efter løse ottetalsstik :)
Tak for hjælpen :D