Avatar billede Habas Nybegynder
10. november 2012 - 23:22 Der er 3 kommentarer

Stadionær som går i sort!

Hej!
- Jeg har en stadionær som man selv skulle samle, hvilket jeg fik gjort for et par dage siden. men den bliver ved med at slukke hvergang den lige er startet op?
Nogen forslag?
Avatar billede Slettet bruger
11. november 2012 - 00:18 #1
Måske har du glemt afstands bøsningerne, som forhindrer, at bundkortet berører kabinettet? Hvis du har, sker der en kortslutning hver gang der startes.
Avatar billede hrjensens Nybegynder
11. november 2012 - 01:39 #2
Mulighed - ? læg alt ud som ledninger tillader
check tilslutninger
- rør intet mens strøm er tilsluttet.
Check genstat af HD.
Hvis ikke - gå til BIOS - Normalt KEY=del.i opstart af PC eller =F11 - hold DEL tast til du kommer til BIOS opsætning.

Her vil du som regel se dit system og derved osse din HD. ID.

Her har du muligheder for, at ID din HD.

Afmærk din af systemetet HD og - save and exit i BIOS.

Good Speed
P
Avatar billede Slettet bruger
11. november 2012 - 12:14 #3
#2
Når computeren slukker ved hver opstart, kan man jo ikke gå i bios:)