Avatar billede erik2720 Nybegynder
10. november 2012 - 16:32 Der er 7 kommentarer

Pogrammering's klub

hej derude. jeg vil gerne lære at programmere men jeg ved ikke om der findes nogle klubber eller hvad man ligesom kan kalde. Så mit spørgsmål er om der er nogle af jer der vidste om der var sådan nogle klubber? Skriv hvis der er nogle spørgsmål.
Avatar billede arne_v Ekspert
10. november 2012 - 17:54 #1
Jeg tvivler.

Normalt er det enten via uddannelse eller via selvstudium og en kombination af boeger og internet.
Avatar billede erik2720 Nybegynder
10. november 2012 - 19:36 #2
Okay men har du så nogle ideer til hvilke bøger og/eller internet hjemmesider man kan bruge?
Avatar billede arne_v Ekspert
10. november 2012 - 21:06 #3
Til C/C++?
Avatar billede erik2720 Nybegynder
10. november 2012 - 22:04 #4
ja jeg tror det ville være det bedste for det kender jeg lidt, men hvis der er noget der er lettere vil det være fint nok.
Avatar billede Slettet bruger
14. november 2012 - 23:51 #5
http://ing.dk/debat/11442
http://stackoverflow.com/questions/2270042/accelerated-c

Mht. sporgvalg, så vælg blot hvad du synes er mest interessant - det du lige kan se en ide i at lave dette eller hint i.
Avatar billede erik2720 Nybegynder
15. november 2012 - 13:17 #6
ok tak det lyder godt! :)
Avatar billede arne_v Ekspert
20. november 2012 - 01:05 #7
Bogen "Accelerated C++" har et rigtigt godt ry.

Du kunne ogsaa overveje en bog af Herbert Schildt. Han er lidt kontroversiel, fordi der er en del fejl i hans boeger. Men han er faktisk ret god til at laere folk programmerings sprog.

Men proev og soeg paa Amazon og laes reviews.