Avatar billede futlas Nybegynder
10. november 2012 - 08:45 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke opdatere Windows

Hej, jeg har haft besøg af denne "Politiet i Kongeriget Danmark" men har fået skidtet ud igen men efter den kan jeg ikke opdatere med Win update, det er somom min system filer har taget skade ell hvad ved jeg, er der nogen som har en ide til hvad der kan gøres...
Avatar billede 220661 Ekspert
10. november 2012 - 08:52 #1
Avatar billede futlas Nybegynder
10. november 2012 - 09:21 #2
Hej,  det blev det ikke bedre af, tværtimod tror jeg faktisk for før stod den med 12 opdateringer nu stopper den med det samme og kan ikke opdatere...
Avatar billede Poko1 Ekspert
10. november 2012 - 09:36 #3
Avatar billede Slettet bruger
10. november 2012 - 10:02 #4
den er jo en del af denne her tweaking.com så kig lidt på den

den virker i win 7 32 + 64 bit

http://www.tweaking.com/content/page/advanced_system_tweaker.html

se videoen først

det er et ofte at vira eller andet skrammel ødelægger Windows når de bliver fjernet

så er der kun en vej - en ommer

m.v.h
Avatar billede Slettet bruger
10. november 2012 - 11:56 #5
Avatar billede futlas Nybegynder
10. november 2012 - 15:40 #6
Den fix it jeg kommer til vil have hjælp af noget i min pc jeg ikke har og der hvor den vil downloade noget den kan bruge fra syntes jeg ikke om...
Avatar billede futlas Nybegynder
10. november 2012 - 15:40 #7
Ang Automatiser Microsoft Deployment Toolkit så ved jeg det ikke...
Avatar billede futlas Nybegynder
10. november 2012 - 16:05 #8
Ang tweaking.com så køre jeg med vista og den er ikke med deri men jeg fandt en anden på majorgeeks som måske skulle kunne men det hjalp heller ikke sp det er nok en ommer DESVÆRRE....
Avatar billede Poko1 Ekspert
10. november 2012 - 16:15 #9
er det denne du har downloadet?
http://go.microsoft.com/?linkid=9666880
http://gratisupload.dk/vis_billede/687113/
Den skal blot køres og ikke andet.
Avatar billede Slettet bruger
10. november 2012 - 18:46 #10
er eksperten død ????

er der ingen indput????????????
Avatar billede futlas Nybegynder
10. november 2012 - 20:08 #11
Rasmus uden at lyde formandende men noget siger mig at du kan få skænd for at stille spørgsmål i andres tråd...
Avatar billede futlas Nybegynder
10. november 2012 - 20:10 #12
Poko1 nej vist ingen af dem men det vil jeg prøve senere...
Avatar billede futlas Nybegynder
10. november 2012 - 22:44 #13
Poko1 det er vist den samme som jeg har prøvet længere oppe i tråden og det program vil benytte noget jeg ikke har i pc og så vil den søge på nettet efter noget der kan læse det og der kommer jeg til noget jeg ikke har tilid til...
Avatar billede Slettet bruger
10. november 2012 - 23:21 #14
ok
Avatar billede Poko1 Ekspert
10. november 2012 - 23:41 #15
Du kan være 100% sikker på at Microsoft ikke lægger fælder!
Avatar billede futlas Nybegynder
10. november 2012 - 23:50 #16
Det kan vi være enige om men andre kan... men se her hvad jeg kom til og hvad vil du vælge..

http://www.fileinfo.com/extension/diagcab
Avatar billede futlas Nybegynder
25. november 2012 - 07:34 #17
ingen løsning fundet udover format c:/